Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Łódź wybiera wykonawcę dla projektów przebudowy i budowy tras tramwajowych

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-03-08 11:17
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Łódź wybiera wykonawcę dla projektów przebudowy i budowy tras tramwajowych
fot. Roman Czubiński
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi rozstrzygnął przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę infrastruktury tramwajowej. W ramach inwestycji powstaną dwie nowe trasy tramwajowe w ciągu Nowowęglowej oraz Broniewskiego, a także przebudowę odcinków istniejących tras w al. Śmigłego-Rydza, Niższej, Rzgowskiej, Przybyszewskiego.

Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi ogłosił w zeszłym roku przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i budowy linii tramwajowej i układu torowo-drogowego w ulicach Nowowęglowej, al. Śmigłego-Rydza, Niższej, Rzgowskiej, Przybyszewskiego i Broniewskiego. To element projektu unijnego pod nazwą „kompleksowy program integracji sieci niskoemisyjnego transportu publicznego w metropolii łódzkiej”. Na realizację projektów przeznaczono 12 miesięcy.

Zadanie I obejmuje dokumentację dla budowy linii tramwajowej w ul. Nowowęglowej od ul. Tramwajowej do włączenia w ul. Kopcińskiego wraz z przebudową wiaduktu na ul. Kopcińskiego. Kolejne zadanie obejmuje wykonanie projektu dla przebudowy linii tramwajowej w al. Śmigłego-Rydza na odcinku od ul. Przybyszewskiego (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania), przebudowy torowiska wraz z niezbędną infrastrukturą w ulicy Przybyszewskiego na odcinku od ul. Kilińskiego (wraz ze skrzyżowaniem) do al. Śmigłego-Rydza (bez skrzyżowania) oraz przebudowy torowiska w ciągu ulic al. Śmigłego-Rydza i Niższej na odc. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania) do ul. Śląskiej (ze skrzyżowaniem) wraz z pętlą tramwajową. Ostatnie zadanie obejmuje natomiast wykonanie projektów dla budowa nowego torowiska w ul. Broniewskiego na odcinku od al. Śmigłego-Rydza (bez ronda Broniewskiego) do ul. Rzgowskiej/Paderewskiego (wraz ze skrzyżowaniem), przebudowy pętli Kilińskiego – Dworzec Łódź-Chojny na pętlę tramwajowo-autobusową oraz przebudowy torowiska w ul. Rzgowskiej na odcinku od ul. Dąbrowskiego (bez skrzyżowania) do ul. Broniewskiego (bez skrzyżowania).

We wszystkich częściach wybrano ofertę konsorcjum Schuessler-Plan Inżynierzy oraz Fehlings Krug, które pokonało konkurencję. Wykonawca zaproponował za trzy części kwotę w wysokości 4,26 mln zł brutto. Na realizację projektów przeznaczono 12 miesięcy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5