Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Tramwaje Warszawskie: Smarownice trzykrotnie za drogie

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
11-07-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Tramwaje Warszawskie: Smarownice trzykrotnie za drogie
fot. UM Warszawa
Wszystko wskazuje na to, że niepowodzeniem zakończy się przetarg na montaż zautomatyzowanych smarownic torowych w siedmiu lokalizacjach w Warszawie. Wpłynęła jedna oferta na kwotę blisko 16 mln zł przy budżecie Tramwajów Warszawskim określonym na kwotę 4,8 mln zł.

Przedmiotem przetargu jest świadczenie usługi likwidacji hałasu wysokoczęstotliwościowego (pisków) i zmniejszenia przyrostu zużycia szyn. Miałoby to zostać wykonane za pomocą zautomatyzowanych systemów smarowania szyn. Tramwaje Warszawskie wymagają smarownic torowych wraz z ich układem zasilania, systemem monitorowania stanu technicznego on-line, systemem monitoringu hałasu audio i video, czujnikami opadów, czujnikami wykrywania przejeżdżających tramwajów, elementami doprowadzającymi smar na szyny. W sumie wskazano siedem lokalizacji. Więcej o zamówieniu pisaliśmy tutaj.

W sumie na całe zamówienie przeznaczono 95 miesięcy, czyli prawie osiem lat. Na prace projektowe przeznaczono trzy miesiące, a na montaż urządzeń – 6 miesięcy. Następnie przez siedem lat wykonawca będzie utrzymywać smarownice. Ostatni etap zakłada demontaż systemów smarowania szyn przez wykonawcę lub opcjonalnie ich wykup przez zamawiającego (wraz z upływem terminu realizacji zamówienia).


W czwartek 11 lipca minął termin składania ofert. Wystartowała jedynie firma M & MR Trading Polska z ofertą na kwotę 15,98 mln zł brutto. To ponad trzykrotnie więcej niż oczekiwał zamawiający, który swój budżet na realizację tego zamówienia określił na kwotę 4,82 mln zł brutto.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa. Nowe tory, nowe tramwaje i ogromny hałas nie do spania

Przestrzeń

Pozostałe z wątku:

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Przestrzeń

Warszawa: Tramwaj na Modlińskiej. Wybrany korytarz trasy [schematy]

Witold Urbanowicz 11 września 2023

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa: Na początku jesieni możliwa umowa na tory na Rakowieckiej

Przestrzeń

Zobacz również:

Warszawa: Tramwaj do Wilanowa. Udało się już przełączyć ciepłociąg

Przestrzeń

Warszawa. Nowe tory, nowe tramwaje i ogromny hałas nie do spania

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5