Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Ząbki wciąż bez nowego operatora komunikacji

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2019-08-20 15:50
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Ząbki wciąż bez nowego operatora komunikacji
fot. UM Ząbki/FB
Urząd Miasta Ząbki na początku sierpnia unieważnił postępowanie dotyczące wyboru nowego przewoźnika dla tamtejszej komunikacji miejskiej. Ząbczan były gotowe wozić PKS Grodzisk Mazowiecki i PKS Tarnobrzeg, ale ich oferty były zbyt wysokie dla miasta.

Rywalizacja w Ząbkach mogła być ciekawa, dlatego że oferenci zaproponowali różniący się od siebie tabor, a wśród kryteriów znalazły się m.in. wiek autobusów i poziom czystości spalin. Do badania ofert jednak nie doszło, bo te znacząco przewyższyły budżet.

Podwarszawskie miasto szukało operatora, który ruszyłby z usługą już 1 września tego roku i woziłby pasażerów przez trzy lata, do końca sierpnia 2022 r. Miasto było gotowe wydać na tę usługę 8,4 mln zł brutto, ale PKS Tarnobrzeg wycenił się na 10,6 mln zł, a PKS Grodzisk na 11,2 mln zł.

Ząbki są dobrze skomunikowane z Warszawą (leżą raptem 10 km od centrum stolicy) zarówno autobusowo jak i kolejowo. Ale szukają przewoźnika, który obsługiwałby cztery linie lokalne, a urzędnicy mają konkretne wymagania.

Linie nr 1 oraz 3 kursować mają na trasie w obrębie granic Ząbek i Marek (Centrum Handlowe Marki – Ząbki - Centrum Handlowe Marki) przez 7 dni w tygodniu. Wykorzystywane będą autobusy o pojemności min 60 osób i długości od 8,15 m do 10,5 m. Linia nr 2 ma kursować z kolei na trasie Centrum Handlowe Marki – obszar miasta Ząbki – rejon stacji kolejowej Warszawa Rembertów. Do wykorzystania potrzebne będą 3 średniej wielkości autobusy o pojemności min 60 osób i długości od 8,15 m do 10,5 m oraz 2 normalnej wielkości od 10 m do 12,5 m o pojemności 80 osób. Ostatnia linia – nr 4 – obsłuży przez 7 dni w tygodniu trasę w obrębie granic Miasta Ząbki (pętla Powstańców Las – PKP Ząbki – Powstańców Las). Tutaj również wykorzystywane będą pojazdy średniej wielkości od 8,15 m do 10,5 m.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Dwóch chętnych na operatora komunikacji w Ząbkach pod Warszawą

Komunikacja

Dwóch chętnych na operatora komunikacji w Ząbkach pod Warszawą

Przemysław Farsewicz 31 lipca 2019

Arriva przejmie komunikację w Obornikach po Warbusie

Przestrzeń

Arriva przejmie komunikację w Obornikach po Warbusie

Redakcja 25 lipca 2019

MPK Wrocław szuka przewoźnika z 30 autobusami

Komunikacja

MPK Wrocław szuka przewoźnika z 30 autobusami

Witold Urbanowicz 19 lipca 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5