Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Powstanie przystanek Kraków Prądnik Czerwony

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-09-03 17:16
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Powstanie przystanek Kraków Prądnik Czerwony
fot. PKP PLK
Kraków wraz z PKP PLK rozpisują przetarg na przystanek SKA Kraków Prądnik Czerwony wraz z parkingami przesiadkowymi. Zamówienie jest realizowane w formule projektuj i buduj.

Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa przystanku SKA Kraków Prądnik Czerwony. Przystanek zaplanowano u zbiegu linii kolejowych 8 i 95. Założono budowę dwóch peronów zewnętrznych, jednokrawędziowych, naprzeciwległych przy linii nr 8 od km 315+087,5 do km 315+287,5. Długość użytkowa peronów to 200 m, wysokość krawędzi 0,76 m powyżej główki szyny, a szerokość – 4,5 m. Nad wyjściami z peronów na płytę parkingu, nad windami i miejscami postojowymi dla rowerów zaprojektowano zadaszenie – wiatę o wymiarach 34 m na 25,5 m, wspartej na dźwigarach. Pokrycie dwukrzywiznowego dachu stanowić będzie blacha.

Przewidziano budowę parkingów przesiadkowych. Po północnej stronie zaplanowano obiekt dla 149 aut, który będzie zlokalizowany na płycie żelbetowej częściowo przykrywającej perony linii kolejowej nr 8 – z wjazdem od Meiera. Między liniami 8 i 95 znajdzie się niewielki parking środkowy z wjazdem od strony ul. Reduta. Kolejny parking, południowy, znajdzie się między ul. Powstańców a linią nr 95. Zaplanowano tam 53 miejsca postojowe. Zaplanowano też miejsca postojowe dla rowerów – łącznie 40 stojaków na 80 rowerów. Przewidziano toalety.

Przebudowany zostanie układ drogowy. Przewidziano budowę kładki nad linią 95 oraz nowego wiaduktu nad liną 8. Wiadukt nad linią 95 zostanie przebudowany. Założono rezerwę pod dwa dodatkowe tory linii nr 8.

Termin składania ofert mija 6 października. O wyborze zdecydują cena (60%) oraz okres gwarancji (40%). Na realizację prac przeznaczono 483 dni. Przewidziano dofinansowanie ze środków unijnych. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku przyznania środków postępowanie może zostać unieważnione.


Zagospodarowanie terenu, po prawej stronie rysunku ul. Reduta, w górnej części ul. Meiera

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław przymierza się do remontu torów do pętli Leśnica

Przestrzeń

Wrocław przymierza się do remontu torów do pętli Leśnica

Witold Urbanowicz 03 września 2021

Umowa na studium wykonalności dla SKA w Krakowie podpisana

Komunikacja

Umowa na studium wykonalności dla SKA w Krakowie podpisana

inf. prasowa 18 lipca 2017

Powstanie koncepcja nowego przystanku kolejowego w Krakowie

Przestrzeń

Powstanie koncepcja nowego przystanku kolejowego w Krakowie

Martyn Janduła 15 kwietnia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5