Po ponad czterech miesiącach od otwarcia ofert PKP PLK unieważniają przetarg na budowę przystanku kolejowego SKA Kraków Prądnik Czerwony. Zamawiający nie znalazł dodatkowych środków, który pozwoliłyby wybrać wykonawcę.
Przedmiotem zamówienia były projekt i budowa przystanku SKA Kraków Prądnik Czerwony. Przystanek zaplanowano u zbiegu linii kolejowych 8 i 95. Założono budowę dwóch peronów zewnętrznych, jednokrawędziowych, naprzeciwległych przy linii nr 8. Zaplanowano parking przesiadkowe. Więcej o inwestycji pisaliśmy
tutaj.
Oferty poznaliśmy jeszcze 17 listopada 2021 r. Wystartowały dwie firmy. Konsorcjum firm ZUE i Mota-Engil Central Europe proponowało 68,821 mln zł brutto, natomiast Strabag – 79,145 mln zł. Budżet na ten cel wynosił 49,221 mln zł brutto.
Po ponad czterech miesiącach zamawiający – PKP PLK i miasto Kraków – stwierdził, że nie jest w stanie zwiększyć budżetu. Wczoraj (30 marca) postępowanie zostało unieważnione.