MPK Wrocław ustanowiło funkcję rzecznika pasażerów, którym został Arkadiusz Kucharski. Do jego obowiązków będzie należało m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.
Powołanie osoby reprezentującej interesy pasażerów jest jedną z wielu zmian, które następują w ostatnich miesiącach w MPK Wrocław. Wśród nich są m.in. cotygodniowe dyżury prezesa spółki dla pasażerów, powołanie pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych, wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżnych, czy nawiązanie współpracy z lokalnymi społecznościami.
– Rzecznik Pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania, broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji – zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.
Rzecznikiem pasażerów MPK został Arkadiusz Kucharski: społecznik, absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz… zapalony biegacz. Jego silne umocowanie w strukturze spółki gwarantuje skuteczność działania w interesie pasażerów. Jego bezpośrednim przełożonym jest prezes zarządu.
– Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy – deklaruje Arkadiusz Kucharski.
W wyborze rzecznika ważny był głos mieszkańców. Dlatego też MPK zaprosiło do komisji przedstawicieli Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego. – Bardzo cieszymy się z wyboru pana Arkadiusza – mówi Dominik Czerniak z Akcji Miasto. – Wykazał on bowiem chęć nawiązania prawdziwego kontaktu z pasażerami nie stosując przy tym, znanych już wszystkim, trików marketingowych. Cieszymy się, jako Akcja Miasto, na współpracę z nowym rzecznikiem – mówi Czerniak.
Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.