Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro zmodernizuje sterowanie ruchem na I linii. Jedna oferta

Dalej Wstecz
Data publikacji:
15-07-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro zmodernizuje sterowanie ruchem na I linii. Jedna oferta
Metro Warszawskie ogłosiło przetarg na przebudowę urządzeń sterowania ruchem na jednym z najstarszych odcinków I linii – między Stokłosami a Ursynowem. Urządzenia przekaźnikowe oraz klasyczne obwody kontroli niezajętości, stosowane od ponad 20 lat, mają zostać zastąpione nowocześniejszymi rozwiązaniami.

Przedmiotem przetargu jest przebudowa urządzeń sterowania ruchem pociągów między stacjami A4 Stokłosy i A7 Wilanowska. Zamówienie będzie realizowane w formule projektuj i buduj. Prace polegać będą na wymianie urządzeń przekaźnikowych na urządzenia komputerowe, a także wymianie klasycznych obwodów kontroli niezajętości na system liczników osi. Przekaźnikowe obwody uzależnień między stacjami zostaną zastąpione transmisją sygnałów z wykorzystaniem kabli światłowodowych.

Jak wyjaśnia spółka, stosowane od ponad 20 lat przekaźnikowe urządzenia srp oraz klasyczne obwody kontroli niezajętości nie przystają do obecnie stosowanych urządzeń komputerowych. Celem przebudowy jest unowocześnienie oraz ujednolicenie systemów sterowania ruchem pociągów, a także zmniejszenie awaryjności i pracochłonności w ich utrzymaniu.

O postępowanie ubiega się wyłącznie warszawska spółka Rail-Mil Computers, która przejęła wielu pracowników Kontron East Europe. Oferta firmy opiewa na kwotę 4,6 mln zł brutto, czyli o 2,5 tys. zł mniej niż kwota przeznaczona na ten cel przez Metro Warszawskie.

Projekty mają powstać w ciągu dwóch miesięcy od podpisania umowy, na dostawę urządzeń przeznaczono pięć miesięcy od podpisania umowy, a montaż i uruchomienie systemów powinien nastąpić w ciągu sześciu miesięcy od zawarcia umowy. Prace montażowe mają się odbywać bez konieczności wyłączania ruchu pociągów. Uruchomienie nowych urządzeń i ich odbiór będzie natomiast wiązać się z koniecznością wyłączenia z ruchu stacji A4 Stokłosy, A5 Ursynów, A6 Służew i A7 Wilanowska wraz z przyległymi szlakami.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Przestrzeń

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Redakcja/inf. pras. 22 maja 2025

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

Komunikacja

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

ZTM Warszawa 29 kwietnia 2025

 Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

Komunikacja

Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

RAFAMET S.A. 11 kwietnia 2025

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Przestrzeń

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Redakcja/inf. pras. 22 maja 2025

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

Komunikacja

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

ZTM Warszawa 29 kwietnia 2025

 Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

Komunikacja

Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

RAFAMET S.A. 11 kwietnia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij