Partnerzy serwisu:
Mobilność

Bielsko-Biała: Drugie podejście do biletowej rewolucji. Płatność w kasowniku

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-02-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

MOBILNOŚĆ
Bielsko-Biała: Drugie podejście do biletowej rewolucji. Płatność w kasowniku
fot. MZK Bielsko-Biała
MZK Bielsko-Biała rusza z nowym przetargiem na wprowadzenie nowego system wnoszenia opłat za przejazd. Bilety będzie można kupić bezpośrednio w kasowniku poprzez zbliżenie karty płatniczej lub przy pomocy zbliżeniowych płatności mobilnych.

Zamawiający wymaga zaprojektowania oraz dostawy kasowników mobilnych w liczbie 176 sztuk, z czego 160 zostanie zamontowanych w autobusie, a 16 będzie stanowić „magazyn szybkiego reagowania”. System musi umożliwić pasażerowi zakup biletu w kasowniku mobilnym przy użyciu zbliżeniowej karty płatniczej, smartwatcha, telefonu lub innego nośnika – pasażer nie musi zbliżać karty do kasownika przy przesiadce. Urządzenia muszą posiadać czytnik kart zbliżeniowych EMV i mają obsługiwać co najmniej rozwiązania firm Visa i Mastercard. Kasowniki będą posiadały wyświetlacz o rozdzielczości 800x480 pikseli, przekątnej 7 cali, z możliwością wyświetlania co najmniej czterech przycisków ekranowych. Montaż kasowników w autobusach klasy mega zaplanowano przy drugich i trzecich drzwiach, a klasy maxi i mini – przy drugich drzwiach. Kasownik umożliwi też sprawdzenie ważności biletu. Urządzenie musi umożliwić opłacanie dowolnej liczby transakcji. Założono obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim i ukraińskim.

Przedmiotem zamówienia jest też dostawa 25 czytników kontrolerskich, które mają posiadać możliwość odczytu karty NFC, EMV i kodu QR. Wykonawca musi zaprojektować oraz wdrożyć portal pasażera z możliwością zakupu biletów okresowych, począwszy od 7-dniowych. Ponadto konieczne jest zintegrowanie nowego systemu z systemami, poprzez które zamawiający obecnie dystrybuuje bilety online tj. SkyCash, moBILET i mPay.

Termin składania ofert mija 9 marca. O wyborze decydują cena (80%), gwarancja (10%), termin realizacji (10%). Na realizację przeznaczono osiem miesięcy. Zamówienie obejmuje też usługi serwisowe w okresie trzech lat, obejmujące m.in. utrzymanie sprawności technicznej, konserwacja, naprawy, aktualizacje i inne czynności techniczne powdrożeniowe. Wymagana jest 60-miesięczna gwarancja.

Wcześniej – do końca czerwca – MZK pilotażowo testowało takie rozwiązania na linii 1. Zamawiający prowadził te podobny przetarg w zeszłym roku. Postępowanie zostało unieważnione z powodu konieczności dokonania istotnych zmian w specyfikacji zamówienia po pytaniach ewentualnych wykonawców.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5