Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Hyundai zapewni autokary na MŚ w Rosji. W tym z hasłem „Polska Dawaj!”

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
01-06-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Hyundai zapewni autokary na MŚ w Rosji. W tym z hasłem „Polska Dawaj!”
fot. Hyundai
Hyundai, jako oficjalny partner rozpoczynających się już 14 czerwca MŚ w piłce nożnej w Rosji, zapewni organizatorom 530 pojazdów do wożenia piłkarzy, członków sztabu i oficjeli. W tym znajdą się też autokary 32 reprezentacji, każdy z hasłem zagrzewającym do boju. Polski autokar będzie jeździł z hasłem „Polska Dawaj!/Go Poland!”.

Wczoraj Hyundai zaprezentował swoje pojazdy razem z drugim motoryzacyjnym sponsorem mistrzostw – Kią – przed moskiewskim stadionem Łużniki, na którym odbędzie się siedem meczów mundialu, w tym mecz otwarcia i finał. Wspólnie oba koncerny przekażą organizatorom blisko tysiąc pojazdów.

Piłkarze każdej z drużyn grających na mundialu będą korzystali z autokaru Hyundaia podobnie jak przed czterema laty. I tak jak podczas brazylijskich mistrzostw autokary będą ozdobione hasłami które wymyślili kibice każdej z drużyn i które zostały wybrane w internetowym głosowaniu.

Z rozmaitych haseł wygrywały zwykle dość proste, mówiące o marzeniach i milionach kibiców. Saudyjczycy będą mieli na autokarze po prostu przydomek „Królowie Pustyni”. Pomysłowi okazali się kibice Urugwaju „Słońce świeci w Rosji, a niebo jest błękitne” („błękitny” to kolor koszulek reprezentacji Urugwaju). Brazylia pojedzie z hasłem „Więcej niż 5 gwiazdek, 200 milionów serc”, przy czym „pięć gwiazdek” to nawiązanie do pięciu tytułów mistrzowskich Brazylijczyków. W Polsce wygrało hasło „Polska Dawaj!”

Hasła na autokarach potrafią rozpalić dyskusje w danym kraju, zwłaszcza gdy wybór okaże się niezbyt szczęśliwy. Przed czterema laty australijskie hasło "Socceroos: Hopping Our Way Into History!" ("socceroos", nawiązanie do kangurów, to przydomek reprezentacji Australii, a hasło można swobodnie przetłumaczyć jako "wykicajmy nasze miejsce w historii") zostało dość powszechnie uznane za idiotyczne, a dziennikarze długo zastanawiali się jak to możliwe, skoro hasło zaproponowane przez kibiców, wybierali inni kibice.

Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

W piątek spotkanie branży autokarowej z prezydentem

Prawo & Finanse

W piątek spotkanie branży autokarowej z prezydentem

Przemysław Farsewicz 18 listopada 2020

Paryż wyrzuca autokary turystyczne z centrum miasta

Prawo & Finanse

Litwa. Volvo otrzymało zamówienie na 40 autokarów

Komunikacja

Zobacz również:

W piątek spotkanie branży autokarowej z prezydentem

Prawo & Finanse

W piątek spotkanie branży autokarowej z prezydentem

Przemysław Farsewicz 18 listopada 2020

Paryż wyrzuca autokary turystyczne z centrum miasta

Prawo & Finanse

Litwa. Volvo otrzymało zamówienie na 40 autokarów

Komunikacja

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5