Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Zabrze: Oferty na budowę dwóch centrów przesiadkowych w budżecie

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-04-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa / inf. własne

Podziel się ze znajomymi:

Zabrze otworzyło oferty w przetargu na budowę dwóch centrów przesiadkowych – jednego w rejonie Goethego, pl. Dworcowego i 3 Maja, a drugiego w rejonie Krakowskiej i Ofiar Katynia. Inwestycja zostanie zakończona w ostatnim kwartale 2022 r.

Część I zakłada budowę centrum przesiadkowego w rejonie ulic Goethego, placu Dworcowego i 3 Maja, natomiast II – w rejonie Krakowskiej i Ofiar Katynia. W pierwszej lokalizacji przewidziano budowę obiektu o powierzchni ok. 10,4 tys.m2 z peronami komunikacji autobusowej, parkingiem Park & Ride oraz poczekalnią i usługami towarzyszącymi. W drugiej lokalizacji zaplanowano otwarte perony, parking zewnętrzny oraz obiekt o powierzchni 276 m2, w którym mieścić się będzie poczekalnia i drobne punkty usługowe. W obydwu centrach przewidziano możliwość ładowania pojazdów elektrycznych, strefy Kiss & Ride oraz infrastrukturę towarzyszącą (biletomaty, tablice informacji pasażerskiej i tablice zajętości miejsc na parkingu P&R). Zostaną również przebudowane drogi oraz sieci infrastruktury w zakresie koniecznym do włączenia do infrastruktury centrów przesiadkowych.

Dzisiaj (9 kwietnia) minął termin składania ofert. W obu częściach wpłynęło sześć ofert. Budimex I część wycenił na 52,279 mln zł brutto, NDI – 54,723 mln zł brutto,, Strabag i Strabag Infrastruktura – 64,291 mln zł, Adamietz – 64,963 mln zł, Warbud – 68,726 mln zł, Unibep – 70,087 mln zł. Budimex II część wycenił na 18,956 mln zł, NDI – 19,167 mln zł, konsorcjum Mostostal Zabrze i Maximus – 23,063 mln zł, Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów Gliwicie – 22,328 mln zł, Unibep – 23,342 mln zł, konsorcjum Strabag i Strabag Infrastruktura – 24,846 mln zł

Wszystkie oferty mieszczą się w budżecie. W sumie Zabrze przeznaczyło na realizację kwotę 108,237 mln zł brutto, w tym 81,893 mln zł na część I i 26,344 mln zł na część II. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji i rękojmi (30%) oraz doświadczenie kierownika budowy (10%). Zamówienie ma zostać wykonane do końca listopada 2022 r. Inwestycja jest możliwa dzięki funduszom unijnym.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Olsztyn. Zajezdnia tramwajowa prawie pod dachem

Przestrzeń

Olsztyn. Zajezdnia tramwajowa prawie pod dachem

Przemysław Farsewicz 11 lipca 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Olsztyn. Zajezdnia tramwajowa prawie pod dachem

Przestrzeń

Olsztyn. Zajezdnia tramwajowa prawie pod dachem

Przemysław Farsewicz 11 lipca 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5