Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

MZK Jastrzębie-Zdrój szuka przewoźnika

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-10-2023
Ostatnia modyfikacja:
05-10-2023
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
MZK Jastrzębie-Zdrój szuka przewoźnika
mat. MZK Jastrzębie-Zdrój
MZK Jastrzębie-Zdrój szuka przewoźnika, który obsłuży kilka linii autobusowych w okresie sześciu lat począwszy od kwietnia przyszłego roku. W skali roku praca przewozowa ma wynosić około 800 tysięcy wozokilometrów.

Międzygminny Związek Komunikacyjny (MZK) z Jastrzębia-Zdroju właśnie ogłosił postępowanie przetargowe na świadczenie usług transportu autobusowego na terenie Czerwionki-Leszczyn, Żor, Pawłowic, Szusca oraz gmin ościennych. Usługa obejmie swoim zakresem przewozy na liniach nr 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 i 309

Wykonawca miałby rozpocząć świadczenie usług 1 kwietnia przyszłego roku, a umowa miałaby zostać zawarta na 6 lat od dnia rozpoczęcia świadczenia usług. MZK zakłada, że roczna praca eksploatacyjna wyniesie około 860 tysięcy wozokilometrów, co przełoży się na niecałe 5,15 mln wozokilometrów w ciągu sześciu lat. Zamawiający zakłada jednocześnie, że wysokość pracy przewozowej może wzrosnąć w trakcie obowiązywania umowy o maksymalnie 50% w porównaniu do wartości pierwotnej.

W kwestii taboru MZK wymaga, aby od 1 stycznia 2025 roku, wykonawca dysponował co najmniej 6 autobusami elektrycznymi, których rok produkcji nie będzie wcześniejszy niż 2023. Pozostały tabor, stanowiący uzupełnienie dla elektrobusów, to 7 autobusów spalinowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2019 roku. Pojazdy mają spełniać normę emisji Euro 6. Oba ty autobusów mają mieć długość około 12 metrów.

W okresie od 1 kwietnia 2024 do 1 stycznia 2025 MZK dopuszcza świadczenie usług za pomocą wyłącznie autobusów spalinowych spełniających normę emisji Euro 6. Potencjalny wykonawca będzie musiał przygotować co najmniej 11 pojazdów o długości od 11,5 do 12,5 metra. Autobusy muszą pochodzić z rocznika 2019 lub późniejszego.

Po stronie wykonawcy będzie leżało także zapewnienie infrastruktury do ładowania oraz tankowania autobusów. Najpóźniej od 1 stycznia 2025 roku wykonawca będzie musiał wykonywać minimum 35% miesięcznej pracy z pomocą taboru elektrycznego.

W przetargu mogą wystartować wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu trzech ostatnich lat zrealizowali minimum jedną umowę polegającą na świadczeniu usług transportu publicznego w wysokości co najmniej 800 tysięcy wozokilometrów rocznie.

O wyborze najlepszej oferty zdecyduje wyłącznie cena za wykonanie usługi.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5