Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro szuka firm, które będą naprawiać schody i windy

Dalej Wstecz
Data publikacji:
07-10-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro szuka firm, które będą naprawiać schody i windy
fot. WU
Metro Warszawskie rozpisało przetarg na firmy, które będą naprawiać i konserwować windy i schody ruchome na większości stacji I i II linii w latach 2023-2024. Maksymalna wartość zlecanych prac to ok. 13,8 mln zł brutto. Zamówienie nie obejmuje urządzeń objętych gwarancją na najnowszych odcinkach II linii oraz urządzeń wymienianych na I linii. 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i konserwacji dźwigów osobowych, platform i schodów ruchomych zainstalowanych na I i II linii Metra oraz dźwigów osobowych zainstalowanych na terenie STP. Zlecenie obejmuje okres 24 miesięcy od 1 stycznia 2023 r. Zamówienie obejmuje wykonywanie przeglądów konserwacyjno-naprawczych, serwisowych, zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego, wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznych dla dozoru technicznego, usuwanie awarii i usterek.

Pierwsze zadanie obejmuje urządzenia firmy OTIS: 10 dźwigów na stacjach A20 Słodowiec – A23 Młociny, 29 ciągów schodów ruchomych na stacjach Służew, Wilanowska, Centrum oraz Słodowiec – Młociny, 75 wind na II linii, trzy platformy oraz 115 ciągów schodów ruchomych na odcinku C6 Księcia Janusza – C18 Trocka, siedem wind na terenie STP Kabaty. Maksymalna kwota przeznaczona na naprawy to 10,240 mln zł brutto.

Przedmiotem drugiego zadania jest 37 dźwigów firmy Schindler na stacjach A1 Kabaty – A15 Ratusz oraz A18 Plac Wilsona, a także cztery ciągi schodów ruchomych na stacji A18 Plac Wilsona. Maksymalna kwota zlecanych napraw wyniesie 1,132 mln zł brutto. Trzecie zadanie obejmuje urządzenia TK Elevator – osiem dźwigów na stacjach A15 Ratusz, A17 Dworzec Gdański, A19 Marymont oraz 17 ciągów schodów ruchomych na stacjach A14 Świętokrzyska, A15 Ratusz, A17 Dworzec Gdański, A19 Marymont. Maksymalna kwota zleceń to 1,285 mln zł brutto. Zadanie czwarte obejmuje siedem wind na stacjach A3 Imielin – A6 Służew, a zadanie piąte – cztery windy na stacjach A7 Wilanowska, A9 Racławicka i A13 Centrum. Maksymalne kwoty zleceń to odpowiednio 35,6 tys. zł oraz 108,2 tys. zł brutto.

Na usunięcie awarii niewymagającej wymiany części przeznaczono maks. 24 godziny, a w przypadku konieczności zamawiania części – siedem dni. W przypadku napraw, których dokumentacja wymaga zatwierdzenia przez Transportowy Dozór Techniczny lub napraw wymagających uruchomienia produkcji części termin zakończenia naprawy będzie ustalany indywidualnie pomiędzy firmą konserwującą i Metrem Warszawskim, jednak nie dłuższy niż 60 dni od wystąpienia awarii. Wykonawca ma zapewnić magazyn podręczny z zestawem części zamiennych niezbędnych do utrzymania w ruchu urządzeń, składającego się z części, których okres dostawy nie przekracza 14 dni. Dla zadań nr 1 i nr 3, wykonawca zapewni organizację i utrzymanie magazynu głównego
z zestawem części stanowiących zabezpieczenie przed długimi przestojami urządzeń,
składającego się z części, których okres dostawy przekracza 14 dni

Termin składania ofert mija 2 listopada. Startujący muszą dysponować pracownią projektową do rozwiązywania problemów napraw, modernizacji i tworzenia oprogramowania dla urządzeń transportu pionowego (dla części które nie są już produkowane) oraz odpowiednią liczbą pracowników z uprawnieniami oddelegowanych do Metra (łącznie dla wszystkich zadań: 22 osoby). O wyborze w poszczególnych częściach zdecydują cena brutto wykonania konserwacji (50%), łączna cena brutto za części zamienne (30%), cena jednej roboczogodziny brutto (10%).

Zgodnie z wykazem najdłuższe i najkrótsze schody ruchome na I linii znajdują się na stacji Centrum (odpowiednio wysokość podnoszenia 11100 mm i 3700 mm). Na II linii najdłuższe schody znajdują się na stacji Centrum Nauki Kopernik (wysokość podnoszenia 17530 mm), a najkrótsze na Świętokrzyskiej (wysokość podnoszenia 1955 mm).
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro zakazuje chodzenia po stojących schodach ruchomych

Przestrzeń

Metro zakazuje chodzenia po stojących schodach ruchomych

Witold Urbanowicz 29 czerwca 2023

Kraków: Brak chętnych na wymianę schodów przy dworcu

Przestrzeń

Kraków wreszcie wymieni i zadaszy schody ruchome przy dworcu

Przestrzeń

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Metro zakazuje chodzenia po stojących schodach ruchomych

Przestrzeń

Metro zakazuje chodzenia po stojących schodach ruchomych

Witold Urbanowicz 29 czerwca 2023

Kraków: Brak chętnych na wymianę schodów przy dworcu

Przestrzeń

Kraków wreszcie wymieni i zadaszy schody ruchome przy dworcu

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5