Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Lublin z przetargiem na obsługę części linii autobusowych

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Lublin z przetargiem na obsługę części linii autobusowych
fot. MJ
ZTM w Lublinie właśnie ogłosił postępowanie dotyczące świadczenia usług przewozowych z zakresu komunikacji miejskiej na terenie Lublina. Zamówienie podzielono na dwie części i dotyczy ono przewozów na niektórych liniach autobusowych. Umowy z nowym przewoźnikiem mają być zawarte na okres 4 lat.

ZTM Lublin rozpoczął przetarg na obsługę niektórych autobusowych linii komunikacji miejskiej. Zamówienie podzielono na dwie części. Pierwsza z nich odnosi się do realizacji przewozów, których skala nie przekroczy 1,4 mln wozokilometrów, natomiast druga z nich także dotyczy regularnych przewozów, lecz w tym przypadku maksymalną pracę eksploatacyjną określono na 2,1 mln wozokilometrów. ZTM chce zawrzeć umowy na przewozy na cztery lata, a więc na 48 miesięcy. Dotyczy to obu części zamówienia.

4 krótsze autobusy

W przypadku pierwszej części, ZTM wymaga, aby usługi były świadczone za pomocą minimum 4 autobusów miejskich klasy maxi, które powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku i które spełniają normę emisji Euro V. Pojazdy do realizacji tej części przewozów mają mieć też od 11,5 do 13,5 metra długości, a także powinny zabierać na pokład minimum 90 pasażerów, z czego co najmniej 25 na miejscach siedzących. W zakresie niskiej podłogi zamawiający dopuszcza rozwiązanie, w którym autobusy będą w pełni niskopodłogowe lub też że będzie obniżona między 1 i 2 drzwiami pojazdu.

Autobusy mają mieć też troje drzwi, miejsce dla wózków inwalidzkich, monitoring, klimatyzację oraz kasowniki.

Znacznie więcej przegubowców

Do realizacji drugiej części zamówienia potencjalny operator musi posiadać minimum 12 autobusów przegubowych o długości około 18 metrów. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, także te pojazdy mają być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 roku. Mają też mieścić minimum 135 pasażerów, z czego minimum 38 na miejscach siedzących. W pojazdach ma się znaleźć także czworo drzwi oraz klimatyzacja, monitoring i kasowniki.

Wiele linii objętych przetargiem

Pierwsza część zamówienia ma objąć przewozy na liniach 1, 12, 78, 79, 85. Usługi będą realizowane w różnej konfiguracji, w zależności od ułożenia rozkładu jazdy. Maksymalny limit pracy przewozowej określono na 1,4 mln wozokilometrów w ciągu 4 lat, tak więc w ciągu jednego roku średnia praca ma mieć wielkość około 350 tysięcy wozokilometrów.

Druga część, dotycząca przewozów na łączną sumę pracy na poziomie 2,1 mln wozokilometrów ma dotyczyć linii 17, 18, 20, 26, 31, 40, 55, 57, choć podobnie jak w przypadku linii 1, 12, 78, 79 i 85 ujętych w pierwszej części zamówienia, obsługa będzie dotyczyć konkretnych brygad, a nie wszystkich kursów na każdej z linii. W przypadku tej części zamówienia roczny limit pracy przewozowej to 525 tysięcy wozokilometrów.

Wymagane doświadczenie

O zamówienie mogą ubiegać się firmy, które w ciągu trzech ostatnich lat zrealizowali minimum 1 usługę przewozu osób, która była świadczona autobusami. Zakres tej pracy musiał wynieść minimum 400000 wozokilometrów. W przypadku drugiej części zamówienia wymagania są niemal identyczne, a jedyną różnicą jest zakres świadczonej pracy przez potencjalnego operatora. Dany podmiot spełni to wymaganie jeśli wykaże, że zrealizował przewóz osób na poziomie 700000 wozokilometrów.

Oferty można składać do 20 grudnia bieżącego roku, a o wyborze najlepszych ofert zdecydują cena - 97%, ekologia - 1%, a także informacja pasażerska oraz biletomat - 1% w przypadku każdego z kryteriów.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kto będzie wozić pasażerów lubelskiej komunikacji?

Komunikacja

Kto będzie wozić pasażerów lubelskiej komunikacji?

Witold Urbanowicz 10 lutego 2023

Kto będzie wozić mieszkańców Lublina? Kolejny przetarg

Komunikacja

Lubelskie trolejbusy pod płotem. Przez drogi prąd

Komunikacja

Lubelskie trolejbusy pod płotem. Przez drogi prąd

Jakub Rösler 03 października 2022

Lublin wybiera dostawcę autobusu wodorowego. Cena nie była kluczowa

Przestrzeń

Lublin: Aż cztery oferty na dostawę autobusu wodorowego

Komunikacja

Lublin kupuje autobus wodorowy

Komunikacja

Lublin kupuje autobus wodorowy

Witold Urbanowicz 31 stycznia 2022

Zobacz również:

Kto będzie wozić pasażerów lubelskiej komunikacji?

Komunikacja

Kto będzie wozić pasażerów lubelskiej komunikacji?

Witold Urbanowicz 10 lutego 2023

Kto będzie wozić mieszkańców Lublina? Kolejny przetarg

Komunikacja

Lubelskie trolejbusy pod płotem. Przez drogi prąd

Komunikacja

Lubelskie trolejbusy pod płotem. Przez drogi prąd

Jakub Rösler 03 października 2022

Lublin wybiera dostawcę autobusu wodorowego. Cena nie była kluczowa

Przestrzeń

Lublin: Aż cztery oferty na dostawę autobusu wodorowego

Komunikacja

Lublin kupuje autobus wodorowy

Komunikacja

Lublin kupuje autobus wodorowy

Witold Urbanowicz 31 stycznia 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5