Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Jak sprzedaje się zintegrowany bilet warszawski PR i IC

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2013-08-21 11:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Jak sprzedaje się zintegrowany bilet warszawski PR i IC
Fot. Rynek Kolejowy
Dzięki zintegrowanemu biletowi pasażerowie Przewozów Regionalnych i PKP Intercity za niewielką dopłatą mogą przez godzinę podróżować warszawską komunikacją miejską. W zeszłym roku z oferty skorzystało blisko 3,8 tys. pasażerów. Mimo kryzysu i zapowiadanych cięć w komunikacji miejskiej, funkcjonowanie tych ofert nie jest zagrożone.

Bilet warszawski PR wszedł do sprzedaży 1 czerwca 2012 r., natomiast podobna oferta w pociągach spółki PKP IC ruszyła 25 października ub.r. Jak poinformował nas warszawski Zarząd Transportu Miejskiego, w przypadku Przewozów Regionalnych do końca minionego roku sprzedano 916 takich biletów, natomiast w przypadku PKP Intercity z oferty skorzystało 2 858 pasażerów.

Zapowiadane cięcia w komunikacji miejskiej i problemy ze wspólnym biletem na pociągi KM i WKD nie mają wpływu na funkcjonowanie oferty dla pasażerów spółek Przewozy Regionalne i PKP IC. - Funkcjonowanie biletu warszawskiego nie generuje kosztów dla ZTM. Jego istnienie nie jest zagrożone. Oferta stanowi ciekawe rozwiązanie dla pasażerów pociągów. Naszym zdaniem warto było ją wprowadzić - deklaruje Igor Krajnow, rzecznik prasowy ZTM-u.

Bilet warszawski uprawnia pasażerów do korzystania przez 60 minut ze wszystkich środków komunikacji miejskiej w Warszawie w obrębie pierwszej strefy biletowej w dniu wyjazdu bądź przyjazdu pociągu. Pasażer sam określa ważność biletu poprzez wpisanie godziny rozpoczęcia podróży środkami komunikacji miejskiej. Aby skorzystać z oferty, pasażer musi dopłacić do biletu kolejowego - w przypadku PR-ów - 3,60 zł (kwota ta jest mniejsza w przypadku ulg), a w przypadku pociągów PKP IC - 4,20 zł (bez ulg i opustów - pasażerowi z prawem do 50% zniżki w warszawskiej komunikacji miejskiej taniej wyjdzie kupić bilet w kiosku).



Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Nieruchomości to przyszłość organizacji i spółek transportowych?

Prawo & Finanse

Nieruchomości to przyszłość organizacji i spółek transportowych?

Jakub Dybalski 12 sierpnia 2014

Słowacja. Studiujesz? Jesteś emerytem? Pojedziesz za darmo

Prawo & Finanse

Słowacja. Studiujesz? Jesteś emerytem? Pojedziesz za darmo

Jakub Dybalski 02 lipca 2014

Rekordowa popularność komunikacji publicznej w USA

Komunikacja

Rekordowa popularność komunikacji publicznej w USA

Jakub Dybalski 10 marca 2014

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5