FlixBus nawiązał współpracę z siecią biur podróży MyTravel. W ramach kooperacji MyTravel będzie sprzedawać bilety w swoich placówkach na terenie całej Polski – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Na klientów na start czeka specjalna promocja na bilety FlixBusa – 30-procentowa zniżka.
MyTravel, jedna z największych sieci biur podróży, od 2007 roku prowadzi sprzedaż usług turystycznych. Firma w swojej ofercie posiada przede wszystkim wyjazdy na wczasy za granicą, wycieczki objazdowe, wyjazdy na narty, bilety lotnicze, a od teraz także bilety na przejazdy FlixBusem. W pierwszym tygodniu współpracy (24-31 lipca) w biurach podróży MyTravel podróżni kupią bilety FlixBus ze specjalną, 30-procentową zniżką.
– Współpraca z FlixBusem daje naszym klientom jeszcze większe możliwości podróżowania i jest ciekawą alternatywą dla najpopularniejszych wycieczek samolotowych. Skorzystają z niej również turyści podróżujący samolotem, którzy teraz z łatwością dojadą na lotnisko autobusem FlixBus. Tym samym organizacja urlopu staje się prostsza, szczególnie dla turystów z mniejszych miejscowości, w których działają nasze salony – mówi Alina Dybaś, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu MyTravel.
Nowa siatka FlixBusa
Nowa siatka połączeń FlixBusa obejmuje co najmniej 130 kierunków podróży, w tym około 70 nowych miejscowości w Polsce i 20 za granicą. To nie tylko największe aglomeracje, lecz także, na co zwraca uwagę przewoźnik, małe miejscowości, dotychczas słabo skomunikowane, jak np. Żnin, Leszno czy Grudziądz.
Siatka połączeń tworzona przez FlixBusa opiera się na idei węzłów multimodalnych. Centra przesiadkowe FlixBusa znajdują się w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, skąd pasażerowie w ramach jednego biletu mogą się przesiadać i podróżować dalej do wielu miast Polski czy Europy. Idea ta uwzględnia też włączanie do siatki przystanków na lotniskach. Już w tym momencie FlixBusem można dojechać na lotniska: Kraków-Balice, Wrocław-Strachowice, Warszawa-Modlin, Katowice-Pyrzowice i Berlin-Tegel.
O 1/3 więcej kas z Flixbusem
– Dzięki współpracy z MyTravel liczba punktów sprzedaży stacjonarnej FlixBusa w Polsce wzrośnie do ponad 320. Jest to dla nas niezwykle istotne, zwłaszcza z punktu widzenia mieszkańców mniejszych miejscowości, osób starszych czy pracowników z Ukrainy, którzy nie zawsze mają dostęp do Internetu – komentuje Michał Leman, Dyrektor Zarządzający FlixBus Polska. – Jednym z kluczowych wyzwań związanych z otwieraniem nowych połączeń jest rozbudowa sieci sprzedaży. Współpraca z tak renomowanym partnerem jak MyTravel ma dla nas w związku z tym ogromne znaczenie.
Sieć MyTravel posiada blisko 120 placówek na terenie całego kraju i jest szczególnie silnie rozwinięta w mniejszych miejscowościach. Punkty MyTravel znajdują się m.in. w Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Grudziądzu, Mysłowicach, Wałbrzychu czy Zabrzu. Firma jest członkiem Polskiej Izby Turystycznej, została również odznaczona certyfikatem Rzetelnej Firmy.