Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Kto obsłuży komunikację w Obornikach

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2016-12-28 10:43
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kto obsłuży komunikację w Obornikach
mat. UM Oborniki
Oborniki po raz kolejny rozpisały przetarg na obsługę gminnych przewozów – tym razem na okres ponad sześciu lat. Operator musi zapewnić co najmniej dziesięć wozów, które nie będą starsze niż z 2009 r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przewozów na 14 liniach komunikacyjnych organizowanych przez miasto. Zamówienie obejmuje okres od 1 maja 2017 r. do końca 2023 r.

Zamawiający wymaga od operatora wprowadzenia do ruchu co najmniej dziesięciu pojazdów – czterech o długości 7,5-9 m z dwiema parami drzwi i sześciu o długości 8-10,9 m z co najmniej dwiema parami drzwi. Mniejsze wozy powinny zabrać co najmniej 40 pasażerów i posiadać nie mniej niż 12 miejsc siedzących (w tym dwa dostępne bezpośrednio z poziomu podłogi), natomiast pojemność większych wozów określono na co najmniej 70 podróżnych, w tym nie mniej niż 24 na miejscach siedzących (w tym cztery dostępne bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi). Pojazdy powinny posiadać min. dwa miejsca do przewozu osób niepełnosprawnych.

Wysokość podłogi w świetle dwuskrzydłowych drzwi wynosić ma 260-320 mm (w pozostałych drzwiach nie więcej niż 620 mm). Pojazdy mają być wyposażone w rampy do wjazdu osób dla niepełnosprawnych. W wozie krótkim dwie pary drzwi muszą być bez stopni, natomiast przejście między niższą a wyższą częścią może zawierać maksymalnie dwa stopnie. W małym pojedzie co najmniej dwa miejsca mają być dostępne bezpośrednio z podłogi, a w większym – cztery.

Pojazdy, które nie mogą być starsze niż z 2009 r., muszą być wyposażone co najmniej w silnik Euro 4. Przewidziano elektroniczną informację pasażerską. Co najmniej 50% szyb w autobusie musi być uchylnych bądź przesuwnych. Warunek ten nie obowiązuje w przypadku wyposażenia wozu w klimatyzację. W okresie przejściowym – najpóźniej do końca sierpnia 2017 r. – operator może wykonywać przewozy pojazdami niespełniającymi tych kryteriów.

Aktualny plan pracy przewozowej w okresie planowanej umowy wynosi 3,8 mln wozokilometrów. W czasie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie prawdo do dwukrotnej optymalizacji przebiegu linii i kursów, np. zmiany przebiegu tras, zastępowanie istniejących linii nowymi o innym przebiegu, scalanie linii, itp. Wielkość pracy przewozowej po takiej optymalizacji nie może być mniejsza niż 80 % pracy przewozowej na dzień zawarcia umowy. Jednocześnie zawarto możliwość rozszerzenia zakresu w ramach prawa opcji – maksymalną pracę przewozową w trakcie obowiązywania umowy ustalono na 4,230 mln wozokilometrów.

Termin składania ofert mija 31 stycznia 2017 r. W postępowaniu mogą brać podmioty, które w ciągu ostatnich trzech wykonywały usługi publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 16.12.2010 o publicznym transporcie zbiorowym o łącznej liczbie zrealizowanych wozokilometrów minimum 800 tysięcy (w tym jedna usługa obejmująca co najmniej 6 linii komunikacyjnych). O wyborze zadecydują cena (60%), firma zatrudnienia (15%), rok produkcji pojazdu (15%), klimatyzacja w części pasażerskiej pojazdu (5%) oraz pojazdy w okresie przejściowym (5%). Premiowanie będą: zatrudnienie kierowców w oparciu o umowę o pracę, a także zaoferowanie pojazdów nowszych niż z roku 2009 r. Początek obowiązywania wieloletniej umowy wyznaczono na 1 maja 2017 r. Własnością wykonawcy będą wpływy ze sprzedaży biletów. W 2015 r. osiągnęły one poziom blisko 580 tys. zł.

To kolejne postępowanie ws. obsługi komunikacji na terenie miasta Oborniki. Poprzednie postępowanie obejmowało okres trzech lat od 1 stycznia 2019 r. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 4,8 mln zł brutto, tymczasem najkorzystniejsza oferta opiewała na kwotę ponad 12 mln zł brutto.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Gdańsk udziela z wolnej ręki rocznych kontraktów na przewozy

Prawo & Finanse

Gdańsk udziela z wolnej ręki rocznych kontraktów na przewozy

Jakub Dybalski 21 grudnia 2016

Kołobrzeg. Tylko Solaris chce sprzedać autobusy

Prawo & Finanse

Kołobrzeg. Tylko Solaris chce sprzedać autobusy

Jakub Dybalski 19 grudnia 2016

Gdańsk. Dziesięciu chętnych na obsługę linii przez 8 lat

Komunikacja

Gdańsk. Dziesięciu chętnych na obsługę linii przez 8 lat

Jakub Dybalski 19 grudnia 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS