Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Kto naprawi tory na I linii metra

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
31-03-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Kto naprawi tory na I linii metra
fot. Metro WarszawskieWymiana szyn w metrze
Metro Warszawskie rozpisało przetarg na naprawę elementów nawierzchni torowej I linii. Nowa umowa będzie obowiązywać do końca 2019 r.

Przedmiotem zamówienia jest naprawa elementów nawierzchni torowej I linii i na terenie STP Kabaty. – W roku poprzednim skończyła nam się umowa trzyletnia. Regeneracja części rozjazdowych i wymiana spawów wymaga specjalnych uprawnień oraz co 2 lata następuje weryfikacja tych uprawnień do wykonywania tych robót. Weryfikacja następuje poprzez zdanie egzaminu i przedstawienie ilość wykonywanych np. spawów. Metro Warszawskie nie wykonuje tylu napraw umożliwiających uzyskanie uprawnień, a prace te są dość skomplikowane i wymagają dużej wprawy – wyjaśnia Paweł Siedlecki z biura prasowego Metra Warszawskiego.

Zadanie obejmuje regenerację poprzez napawanie części rozjazdowych i miejscowych uszkodzeń w szynach jezdnych, wymianę krótkich odcinków szyn z uszkodzeniami miejscowymi (na zasadzie wstawki torowej), regenerację poprzez napawanie lub wymianę złączy izolowanych klejono-sprężonych i klasycznych, wymianę wadliwych, pojedynczych standardowych spawów termitowych lub spoin zgrzewanych oporowo na spawy szerokie, a także wymianę wadliwych szerokich spawów termitowych z zastosowaniem wstawki torowej.
  
Termin składania ofert mija 4 kwietnia. W postępowaniu mogą brać udział firmy, które w ciągu trzech ostatnich lat wykonały należycie co najmniej 300 sztuk spawów termitowych, 100 sztuk regeneracji złączy klejono-sprężonych, 300 sztuk złączy klejono-sprężonych, 500 metrów bieżących napawania regeneracyjnego. Jedynym kryterium jest cena. Ponadto wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej kolejowej, jedną osobą z certyfikatem kompetencji do prowadzenia badań defektoskopowych ultradźwiękowych na poziomie UT2, a także osobami mającymi uprawnienia do wykonywania spawów termitowych oraz napawania nawierzchni torowej.

Umowa zostanie podpisana na okres do końca 2019 r. lub do wyczerpania kwoty 861 tys. zł brutto. Prace będą wykonywane w przerwie nocnej w godz. 1-4. Po zakończeniu prac wykonawca musi doprowadzić tor do stanu umożliwiającego prowadzenie ruchu pasażerskiego. W przeciwnym wypadku będzie musiał pokryć straty przewoźnika.

Jeśli wada uniemożliwia prowadzenie ruchu, wykonawca ma podjąć działania naprawcze w ciągu trzech godzin od zgłoszenia. Jeśli powoduje jedynie ograniczenia w ruchu, naprawy będą wykonywane podczas najbliższej lub następnej nocy (jeśli od zgłoszenia do najbliższej planowanej przerwy nocnej jest mniej niż osiem godzin). Pozostałe wady, niepowodujące ograniczeń w ruchu, mają być naprawione w ciągu 14 dni.

Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Co gubią pasażerowie w metrze?

Komunikacja

Co gubią pasażerowie w metrze?

inf. pras. UM Warszawa 18 sierpnia 2023

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Przestrzeń

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Redakcja/inf. pras. 21 lipca 2023

Metro szuka oszczędności. Droga energia oznacza katastrofę

Komunikacja

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Co gubią pasażerowie w metrze?

Komunikacja

Co gubią pasażerowie w metrze?

inf. pras. UM Warszawa 18 sierpnia 2023

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Przestrzeń

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Redakcja/inf. pras. 21 lipca 2023

Metro szuka oszczędności. Droga energia oznacza katastrofę

Komunikacja

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5