Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Dwie oferty na rower publiczny w Częstochowie

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
05-10-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Dwie oferty na rower publiczny w Częstochowie
fot. Dominik Wójcik
MZDiT w Częstochowie otworzył oferty w drugim już przetargu na rower publiczny w Częstochowie. Tradycyjnie o zamówienie ubiegają się dwa podmioty – BikeU i Nextbike. Ceny ofert przekraczają jednak założenia finansowe zamawiającego.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie – organizator systemu roweru publicznego – prowadzi drugi już przetarg na dostawę elementów składowych systemu Częstochowskiego Roweru Miejskiego z instalacją, uruchomieniem wraz z zakupem i montażem stojaków rowerowych. Wcześniejsze postępowanie zostało unieważnione przez MZDiT z powodu konfliktu uczestników.

Postępowanie obejmuje umowę trzyletnią, ale z poprzedzającym ją okresem promocyjnym obejmującym 15 dni w bieżącym jeszcze roku. System ma składać się ze 185 rowerów rozmieszczonych w 20 stacjach dokujących rozlokowanych na terenie miasta oraz 300 elektrozamków (po 15 na stację). MZDiT zastrzega sobie prawo zamówienia uzupełniającego (opcja) o kolejnych 95 rowerów, 10 stacji i 150 elektrozamków.

Dzisiaj (5 października) minał termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy. BikeU zaproponował cenę 3,869 zł i promocyjne uruchomienie roweru do 17 listopada 2017 r. Nextbike zaoferował z kolei cenę 3,960 mln zł i termin do 2 listopada. Obie oferty przekraczają budżet zamawiającego ustalony na cenę 3,030 mln zł brutto.

Cena decyduje o wyborze jedynie w 50%. Pozostałe punkty można otrzymać za decykowaną aplikację mobilną (10%), rower karbonowy (10%), możliwość adaptacji stacji pod rowery dziecięce (10%) oraz możliwość adaptacji wybranych stacji pod rowery elektryczne (20%).

Zamówienie realizowane będzie trzyetapowo. W ramach pierwszego wykonawca dostarczy komplet stacji i 90 rowerów, które zostaną uruchomione w ramach akcji promocyjnej na 10 stacjach (9 rowerów na stację), co nastąpi najpóźniej 30 listopada, zaś pozostałe rowery dowiezie do końca miesiąca, już bez uruchomienia. Wraz z tymi elementami trzeba będzie przygotować i uruchomić centrum nadzoru oraz aplikacje klienckie (w tym mobilną), a także umożliwić już rejestrację użytkowników. Etap drugi przewiduje uruchomienie całego systemu od 1 kwietnia 2018 roku. Z kolei etap trzeci zakłada przygotowanie wyceny elementów składowych zamówienia opcjonalnego, które będzie mogło być złożone najpóźniej 31 grudnia 2018 r.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5