Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Podwarszawskie Ząbki poszukują operatora komunikacji miejskiej

Dalej Wstecz
Autor:

Przemysław Farsewicz

Data publikacji:
2019-06-26 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Podwarszawskie Ząbki poszukują operatora komunikacji miejskiej
Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
Ząbki rozpisały właśnie przetarg na zlecenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego wykonywanego w ramach komunikacji miejskiej. Dla potencjalnego wykonawcy przewidziano realizację 1,88 mln wozokilometrów w ramach czterech linii autobusowych. Szacunkowa wartość zamówienia to 8,85 mln zł.

Realizacja usług zaczęłaby się od 1 września 2019 roku do 31 sierpnia 2022 roku. Linie nr 1 oraz 3 kursować będą na trasie w obrębie granic Ząbek i Marek (Centrum Handlowe Marki – Ząbki - Centrum Handlowe Marki) przez 7 dni w tygodniu. Wykorzystywane będą autobusy o pojemności min 60 osób i długości od 8,15 m. do 10,5 m.

Linia nr 2 będzie kursować z kolei na trasie Centrum Handlowe Marki – obszar miasta Ząbki – rejon stacji kolejowej Warszawa Rembertów. Do wykorzystania potrzebne będą 3 średniej wielkości autobusy o pojemności min 60 osób i długości od 8,15 m. do 10,5 m oraz 2 normalnej wielkości od 10 m do 12,5 m o pojemności 80 osób.

Ostatnia linia – nr 4 – obsłuży przez 7 dni w tygodniu trasę w obrębie granic Miasta Ząbki (pętla Powstańców Las – PKP Ząbki – Powstańców Las). Tutaj również wykorzystywane będą pojazdy średniej wielkości od 8,15 m do 10,5 m.

Składanie ofert potrwa do 30 lipca. Poza ceną (60%), zamawiający sprawdzi także maksymalny średni wiek autobusów średniej wielkości (10%) oraz średni wiek autobusów normalnych gabarytów do 12 m (10%). Oceniany będzie także poziom europejskiej normy czystości spalin, jaki będą spełniać pojazdy (10%), a także wyposażenie w system lokalizacji i dynamicznej informacji pasażerskiej GPS (10%).

Oferent będzie musiał wykazać, że dysponuje co najmniej 12 pojazdami – w tym minimum 8 szt. autobusów średnich o długości od 8,15 m do 10,5 m i pojemności co najmniej 60 osób oraz 2 autobusami dużymi o długości od 10 m do 12,0 m i pojemności 80 osób. Przed wykonawcą stoi także warunek posiadania ogrodzonego placu do parkowania autobusów, który nie będzie oddalony więcej niż 25 km od pętli Centrum Handlowe Marki.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5