Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro na Wolę: Wyciekła piana od tarczy, wykonawca chce udrożnić ruch przed szczytem [AKTUALIZACJA]

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-04-24 13:14
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro na Wolę: Wyciekła piana od tarczy, wykonawca chce udrożnić ruch przed szczytem [AKTUALIZACJA]
fot. ŁM
Na skrzyżowaniu al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej inżynier wykonawcy budowy zachodniego odcinka II linii metra zauważył wyciek piany z iniekcji tarczy TBM. Ze względów bezpieczeństwa dwa pasy ruchu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia zostały zamknięte. – Musimy zerwać asfalt i zobaczyć, w jakim stanie jest grunt. Tarcza pracuje normalnie, nie ma zagrożenia dla harmonogramu – mówił przed godz. 8:00 Bartosz Sawicki, rzecznik firmy Gulermak. Teraz wykonawca zagęszcza grunt i zapowiada udrożnienie ulicy przed szczytem popołudniowym.

Wczoraj ok. godz. 22:30 inżynier TBM, który kontrolował na powierzchni przejście tarczy TBM Maria, zauważył w szczelinach jezdni na skrzyżowaniu al. Prymasa Tysiąclecia i Górczewskiej pianę z iniekcji TBM. – Zamknęliśmy dwa pasy ruchu w kierunku trasy S8, została wezwana policja celem zabezpieczenia ruchu. Musimy zerwać asfalt i zobaczyć, jak wygląda sytuacja pod spodem, a następnie wzmocnić grunt – mówi Bartosz Sawicki, rzecznik firmy Gulermak. Utrudnienia w tym miejscu potrwają ok. tygodnia.

Ruch na dole w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia odbywała się po jednym pasie ruchu, który do tej pory był przeznaczony wyłącznie do skrętu w lewo. Jak informuje wykonawca, nie ma zagrożenia dla wiaduktu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia, który tarcza już minęła i po którym ruch odbywa się normalnie. Nie ma też zagrożenia dla nieruchomości w okolicy. – Nie jest to sytuacja groźna. Nie ma też wpływu na harmonogram prac – mówi Sawicki.

Praca tarczy nie została wstrzymana. Maria spodziewana jest na stacji C7 Młynów na początku maja.

[AKTUALIZACJA z godz. 13:00]


Sytuacja zmierza powoli ku opanowaniu. – Skuliśmy asfalt. Grunt był źle zagęszczony, gdy budowano drogę. Piana znalazła ujście przez pory. Zagęszczamy teraz grunt. Staramy się, by jeszcze przed szczytem popołudniowym otworzyć pasy i puścić ruch – informuje Bartosz Sawicki, rzecznik Gulermaka.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel

Przestrzeń

Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel

Witold Urbanowicz 12 marca 2018

Metro na Wolę: Rozruch Krystyny. Za kilka dni zacznie drążyć

Przestrzeń

Metro na Wolę: Rozruch Krystyny. Za kilka dni zacznie drążyć

Witold Urbanowicz 09 lutego 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS