Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]

Dalej Wstecz
Autor:

jd/inf. pras.

Data publikacji:
2017-08-25 09:45
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
fot. Tramwaje Śląskie
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Chorzów. Zmodernizowany tramwaj ma imię. Gucio [ZDJĘCIA]
Zakład Usługowo Remontowy Tramwajów Śląskich S.A. w Chorzowie zakończył modernizację drugiego wagonu serii Pt o numerze 904. W wyniku modernizacji powstał jednokierunkowy, trójczłonowy wagon, z częścią środkową niskopodłogową. Po konsultacjach społecznych wagon nosi imię Gucio.

Przebudowany wagon jest bliźniaczo podobny do pierwszego zmodernizowanego wagonu tej serii. – Zmiany, jakie zaszły w trakcie przebudowy, są bardzo głębokie i tak na dobrą sprawę, w tej ostatecznej wersji niewiele pozostało z wagonu pierwotnego – mówi rzecznik Tramwajów Śląskich S.A. Andrzej Zowada.

Zakres modernizacji, którą wykonali pracownicy Zakładu Usługowo Remontowego Tramwajów Śląskich S.A. w Chorzowie obejmował m.in.: zabudowę niskopodłogowego członu środkowego, zmianę wyglądu zewnętrznego, montaż nowego napędu z możliwością odzysku energii podczas hamowania, wymianę drzwi i foteli, zastosowanie nowego oświetlenia, systemu informacji pasażerskiej, monitoringu i emisji reklam, a także ładowarek USB umieszczonych w poręczach i ścianach bocznych.

W stosunku do pierwszego zmodernizowanego wagonu o nr 913 wyposażenie wagonu 904 uległo wzbogaceniu o nowe tablice boczne informacji pasażerskiej. W wagonie 904 tablice te są dwustronne – od strony zewnętrznej przekazują informację o numerze linii i kierunku, zaś strona wewnętrzna wyposażona jest w ekran LCD przedstawiający w sposób dynamiczny przebieg linii oraz mapkę ukazującą bieżące położenie wagonu z wykorzystaniem sygnału GPS.

– Zastosowanie tego typu tablic umożliwia pasażerom orientację w przebiegu linii i łatwy wybór przystanku docelowego, co jest ważne zwłaszcza dla osób spoza regionu, nieznających okolicy – podkreśla Andrzej Zowada. Zmodernizowany wagon, po przeprowadzeniu badań technicznych, pomyślnie przebył jazdy próbne i w pierwszej kolejności zostanie skierowany do obsługi linii nr 20.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Bytom: Zabytkowe eNki mają pozostać na linii tramwajowej 38

Komunikacja

Bytom: Zabytkowe eNki mają pozostać na linii tramwajowej 38

Witold Urbanowicz 22 sierpnia 2017

Tramwaje Śląskie z odwołaniem. Siemens kwestionuje długość i wózki

Prawo & Finanse

Tramwaje Śląskie z odwołaniem. Siemens kwestionuje długość i wózki

Witold Urbanowicz 10 sierpnia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5