Partnerzy serwisu:
Mobilność

ABB dostarczy stacje ładowania elektrobusów do Belgii, Szwecji i Kanady

Dalej Wstecz
Data publikacji:
24-02-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

MOBILNOŚĆ
ABB dostarczy stacje ładowania elektrobusów do Belgii, Szwecji i Kanady
fot. ABBStacja ładowania w Loksemburgu
ABB otrzymała trzy zamówienia na dostawę najnowocześniejszych stacji szybkiego ładowania do klientów w Europie i Ameryce Północnej. Zamówienia dotyczą stacji OppCharge, przystosowanych do ładowania pojazdów elektrycznych lub elektrycznych pojazdów hybrydowych różnych producentów.

Największe zamówienie pochodzi od Volvo Buses i obejmuje 12 systemów ładowania autobusów, które zostaną zainstalowane w belgijskim Charleroi. Wraz z trzema już zainstalowanymi układami ABB będą one stanowić największą w Europie pojedynczą sieć autobusów elektrycznych i stacji ładowania autobusów. Montaż zostanie ukończony w 2018 r. Stacje zasilą 101 elektrycznych autobusów hybrydowych Volvo obsługujących sieć transportu publicznego Walonii.

ABB otrzymała również zamówienie od spółki komunalnej Värnamo Elnät na stację szybkiego ładowania autobusów, która zostanie zainstalowana w gminie Värnamo w południowej Szwecji. Dla ABB jest to pierwsza tego typu realizacja na komercyjnej linii w Szwecji.
Z kolei pierwsza stacja szybkiego ładowania autobusów ABB w Ameryce Północnej stanie w Montrealu. Będzie wykorzystywana podczas prezentacji technologii dla systemów transportowych w tym regionie. Klientem jest firma Novabus, północnoamerykański oddział Volvo Buses.

Oprócz tego, w ostatnim czasie ABB uruchomiła dwie stacje na dworcu głównym w Luksemburgu. Stacje zostaną oddane do użytku wraz z pięcioma elektrycznymi autobusami hybrydowymi Volvo.

Najnowocześniejsze stacje ładowania mają możliwość całkowicie naładować pełnowymiarowe elektryczne autobusy hybrydowe lub autobusy elektryczne. Oba typy pojazdów mogą zostać naładowane podczas postoju na przystankach końcowych. Potrzebują na to zaledwie od trzech do sześciu minut.

Technologia opiera się na interfejsie otwartego standardu OppCharge. Umożliwia on korzystanie ze stacji ładowania przez autobusy elektryczne różnych producentów, a tym samym uniknięcie problemów dotyczących kompatybilności.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5