Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

ZTM Warszawa ogłasza przetarg na linie lokalne w 19 gminach

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-08-18 15:47
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

ZTM Warszawa ogłasza przetarg na linie lokalne w 19 gminach
fot. Leszek Peczyński / ZTM Warszawa
Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego rozpisał przetarg na obsługę komunikacyjną linii lokalnych – tzw. eLek. Zamówienie podzielone jest na pięć części i obejmuje 19 podwarszawskich miast i gmin.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar gmin podwarszawskich z Warszawą. Zamówienie jest podzielone na pięć części.

Pierwsza część obejmuje gminy Góra Kalwaria, Piaseczno, Prażmów, Otwock i Wiązowna, linie L-2, L-5, L12, L13, L25, L17, L19, L20 i L22, 24 autobusów mieszczących min. 80 pasażerów. Liczba wzkm to 5 374 883 (+5%/-10%).

Druga – gminy Góra Kalwaria, Konstancin-Jeziorna, Lesznowola i Piaseczno, linie L-1, L-3, L-4, L14, L15, L16, L21, L23, L24, L25, L28, L30, L32, L39, L42 i L52, 29 autobusów mieszczących min. 50 pasażerów. Liczba wzkm to 7 477 873 (+5%/-10%).

Trzecia – gminy Jabłonna, Nieporęt i Wieliszew, linie L-8, L-9, L10, L11, L31, L34, L41, L49, 18 autobusów, z czego 13 pomieści min. 80 pasażerów, a pięć – min. 40 podróżnych. Liczba wzkm to 4 440 945 (+5%/-10%).

Czwarta – gminy Kobyłka, Wołomin, Zielonka, Marki, Radzymin, Nieporęt, Sulejówek i Wiązowna i linie L26, L27, L35, L36, L37, L38, L40, L43, L46, L45, L47, L48 oraz 22 autobusy, mieszczące min. 40 podróżnych. Liczba wzkm to 4 778 237 wzkm (+5%/-10%).

Ostatnia – gminy Stare Babice, Izabelin i Kampinos, linie L-6, L-7, L18, L29 i dziewięć autobusów mieszczących min. 40 podróżnych. Liczba wzkm to 2 023 252 wzkm (+5%/-10%).

Termin składania ofert mija 22 września. We wszystkich częściach o wyborze zdecydują rok produkcji autobusu (30%), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej (10%) i cena (60%). Rozpoczęcie świadczenia usług nastąpi w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 grudnia 2021 r. Zakończenie przedmiotu realizacji umowy nastąpi 30 listopada 2024 r. ze względu na zabezpieczone środki w budżecie gmin i ZTM do końca budżetowego roku 2024.

Zamawiający wymaga autobusów nie starszych niż z 2015 r. – niskowejściowych, z częściowo obniżoną podłogą lub w całości niskopodłogowych, z silnikami spełniającymi normę co najmniej Euro VI. W eLkach obowiązują bilety ZTM od dobowego wzwyż, uprawnienia do ulgowych i bezpłatnych przejazdów ZTM, a także bilety jednorazowe i miesięczne zgodne z uchwałami poszczególnych gmin.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawa: „Elki” wracają na trasy

Komunikacja

Warszawa: „Elki” wracają na trasy

Redakcja 25 czerwca 2020

Wracają L47 i L48 w Sulejówku

Komunikacja

Wracają L47 i L48 w Sulejówku

Redakcja 19 czerwca 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5