Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Zmień jakość pozyskiwanych leadów z Google. Przedstawiamy rekomendacje ekspertów!

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
28-11-2022
Ostatnia modyfikacja:
21-01-2023
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Zmień jakość pozyskiwanych leadów z Google. Przedstawiamy rekomendacje ekspertów!
Afterweb.plAfterweb.pl
Duża ilość zapytań pozyskiwanych bezpośrednio dzięki reklamie w wyszukiwarce Google bardzo często nie idzie w parze z wysoką jakością tych leadów, co bezpośrednio przekłada się na mniejszą efektywność marketingu online. Jeżeli planujesz zmienić taki stan rzeczy i zacząć realnie zarabiać na obecności przedsiębiorstwa w internecie, musisz wprowadzić kilka zmian. Przeczytaj porady specjalistów w zakresie optymalizacji działań promocyjnych w Google i zobacz, że jesteś o krok od pozyskiwania masy nowych partnerów biznesowych. Wystarczy go tylko wykonać!

Sprzedażowe słowa kluczowe, czyli podstawa skutecznego pozycjonowania i Google Ads

Cały ekosystem wyszukiwarki Google polega przede wszystkim na słowach kluczowych. To one umożliwiają zaprezentowanie użytkownikowi sieci nawet kilkadziesiąt tysięcy rekomendacji. Jak więc wśród tak licznego grona podpowiedzi wyróżnić własne przedsiębiorstwo? Jak dobierać słowa kluczowe przy kampaniach Google Ads i pozycjonowaniu, aby te rzeczywiście przyciągały tylko wysokiej jakości leady? Odpowiedź na te pytanie jest banalnie prosta – zweryfikuj, czy w hasłach wybranych do promocji Twojej firmy znajdują się frazy ogólne i jaka jest ich proporcja do słów kluczowych sprzedażowych, nastawionych na pozyskanie partnera biznesowego. W zdecydowanej większości powinny przeważać te drugie. Pierwsze świetnie wywiązują się z zadania generowania ruchu na portalu internetowym, natomiast nigdy nie są one nastawione na konwersje. Jeżeli Twoje pozycjonowanie stron internetowych lub płatne reklamy Google Ads działają w oparciu właśnie na ogólne frazy kluczowe, nie dziw się, że jakość uzyskiwanych leadów nie powala na kolana.

„Selekcja sprzedażowych słów kluczowych nigdy nie powinna być opierana na domysłach oraz bazowaniu na nierzetelnych informacjach. Od sposobu wyboru takich haseł zależy przecież nie tylko skuteczność reklamy w Google, ale również jakość pozyskiwanych leadów. Zalecane jest używanie Planera Słów Kluczowych od Google w trakcie tworzenia analizy branży. Narzędzie polecane przez specjalistów nie tylko zweryfikuje podane przez Ciebie frazy, ale też zaproponuje kilka innych ścieżek na zdobywanie Klientów. Jeżeli będą one sprzedażowe – nie bój się dołączyć ich do strategii pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Optymalizacja reklamy w Google jako klucz do sukcesu. Zrób ją w kilku krokach

Żeby móc zwiększyć ilość pozyskiwanych leadów, prowadzona przez Ciebie strona internetowa powinna znaleźć się na pierwszej stronie z wynikami prezentowanymi w wyszukiwarce Google. I mowa tutaj zarówno o pozycjonowaniu organicznym, jak i sponsorowanym kanale Ads. Na jakość zapytań generowanych przez potencjalnych Klientów wpływa jednak optymalizacja reklamy oraz sposób realizowania strategii marketingowej. W przypadku działań SEO, zadbaj o publikacje na renomowanych portalach prasy internetowej. Nie bój się również prowadzić własnego bloga. W takim miejscu budujesz wizerunek eksperta, czym zachęcisz zdecydowanego na kupno usług bądź produktów internautę do dokonania konwersji. Realizowanie content marketingu nie będzie miało jednak wpływu na kampanię Google Ads. Doświadczeni specjaliści SEM z agencji AFTERWEB zalecają, aby w przypadku linków sponsorowanych skupić się na kontroli słów kluczowych, regularnym wykluczaniu fraz nie generujących jakościowych leadów czy na doborze odpowiedniej formy prezentowania komunikatu promocyjnego. Nie zawsze kampania o bardzo szerokim zasięgu i dużej ilości kliknięć będzie miała przełożenie na jakość zapytań!
Partner działu

Sultof

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Eko Google? Nowości w Mapach dla rowerzystów i kierowców

Mobilność

Eko Google? Nowości w Mapach dla rowerzystów i kierowców

Dominik Kaługa 23 listopada 2021

Google inwestuje w drogi rowerowe

Przestrzeń

Google inwestuje w drogi rowerowe

Rafał Stawecki 20 czerwca 2015

Zobacz również:

Eko Google? Nowości w Mapach dla rowerzystów i kierowców

Mobilność

Eko Google? Nowości w Mapach dla rowerzystów i kierowców

Dominik Kaługa 23 listopada 2021

Google inwestuje w drogi rowerowe

Przestrzeń

Google inwestuje w drogi rowerowe

Rafał Stawecki 20 czerwca 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5