Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Zawiercie kupuje 15 autobusów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-07-23 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Zawiercie kupuje 15 autobusów
fot. Michał Szymajda
Zawiercie rozpisało przetarg na dostawy 15 autobusów o długości do 9 i 10,8 m. Pojazdy mają zostać dostarczone do końca października przyszłego roku.

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. Pierwsza zakłada zakup 9 autobusów o długości do 9 m (mini), a druga – sześciu autobusów o długości do 10,8 m (midi). Pojazdy mają być wyposażone w silnik spełniający normę Euro 6.

Długość pojazdów mini określono na przedział od 7,5 do 9 m. Pojazdy mają pomieścić min. 38 podróżnych, w tym od 12 do 15 na stałych miejscach siedzących (+ 4 miejsca składane typu transponder). Wymagany jest silnik o mocy 120-190 kW. Autobus ma być wyposażony w drzwi w układzie 1-2 lub 2-2, z wejściem na wysokości maks. 340 mm.

Pojazdy midi o długości do 10,8 mają pomieścić min. 80 podróżnych, w tym min. 29 na miejscach siedzących (+ 4 miejsca składane typu transponder). Wymagany jest silnik o mocy 180-220 kW. Autobus ma być wyposażony w dwie pary drzwi w układzie 1-2 lub 2-2 lub trzy pary drzwi w układzie 1-2-2 lub 2-2-2, z wejściem na wysokości maks. 340 mm. Pojazdy z obu części zamówienia będą klimatyzowane, znajdą się też ładowarki USB. Wyposażenie obejmuje także informację pasażerską w diodowymi tablicami kierunkowymi i wyświetlaczem wewnętrznym LCD, kasowniki, monitoring, system liczenia pasażerów, bileterki.

Termin składania ofert mija 28 sierpnia. W postępowaniu mogą brać udział podmioty, które dostarczyły w ciągu ostatnich trzech lat odpowiednio co najmniej pięć bądź trzy pojazdy spełniające normę Euro 6. O wyborze zadecydują w przypadku pojazdów mini cena (60%), aspekty środowiskowe – zużycie energii i emisja CO2 (30%) oraz termin realizacji (10%). Na dostawy przeznaczono do dziewięciu miesięcy. W przypadku pojazdów midi kryteria wyboru to cena (50%), aspekty środowiskowe – zużycie energii i emisja CO2 (35%) oraz warunki techniczne (15%). Pod uwagę będą brane m.in. materiał poszycia zewnętrznego nadwozia (preferowane tworzywo sztuczne, aluminium lub blacha ze stali odpornej na korozję), liczba drzwi (preferowane troje drzwi o 2-skrzydłowych), podział szyby przedniej oraz liczba miejsc dostępnych z poziomu niskiej podłogi. Pierwsze trzy pojazdy z tego zadania mają dotrzeć do Zawiercia do 30 czerwca 2019 r., a pozostałe – do 30 października 2019 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Ostrołęka. Polonus przejął dworzec. Kursów niewiele

Komunikacja

Ostrołęka. Polonus przejął dworzec. Kursów niewiele

Jakub Dybalski 23 lipca 2018

Ostrołęka kupuje krótkie elektryki

Komunikacja

Ostrołęka kupuje krótkie elektryki

Witold Urbanowicz 23 lipca 2018

Warszawa stawia kolejne ładowarki elektryczne dla aut

Komunikacja

Warszawa stawia kolejne ładowarki elektryczne dla aut

jd/inf. pras. 23 lipca 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5