Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Zabrze: Aż 10 ofert na remont torowiska tramwajowego do Mikulczyc

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-05-26 13:49
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Zabrze: Aż 10 ofert na remont torowiska tramwajowego do Mikulczyc
fot. Google Street Map
Tramwaje Śląskie otworzyły oferty w przetargi na przebudowę trasy tramwajowej do pętli Mikulczyce. Prace obejmą ok. 3,1 km toru pojedynczego i potrwają rok. Postepowanie cieszy się dużym zainteresowaniem, choć wszystkie oferty przewyższają budżet.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa torowiska tramwajowego w Zabrzu od pętli Mikulczyce do skrzyżowania ul. Mikulczyckiej z ul. Dygasińskiego. Odcinek obejmuje ok. 3 100 mtp. Zakres robót obejmuje prace związane z przebudową torowiska tramwajowego w kilometrażu 0+000 ÷ 0+154,5 oraz 0+591,8 ÷ 3+466,5. Fragment torowiska przy ul. Przystankowej w kilometrażu 0+154,5 ÷ 0+591,8 będzie realizowany w ramach odrębnego zadania – budowy centrum przesiadkowego.

Nowe torowisko zostanie zabudowane tłuczniem na podkładach strunobetonowych albo z prefabrykowanych płyt żelbetowych. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna. Układ torów i przystanków pozostanie ten sam. Na pętli przewidziano dwa tory wjazdowe.

Dzisiaj (26 maja) minął termin składania ofert. Wystartowało dziesięć firm. Najtańszą propozycję złożyła firma NJN Damian Kłosek z Knurowa – opiewa ona na kwotę 27,789 mln zł brutto. Konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Budowy Dróg Drogopol-ZW i KZN Rail proponują 28,372 mln zł, NDI – 28,394 mln zł, ZUE – 29,254 mln zł, Tor-Krak – 29,741 mln zł, konsorcjum firm Spec Bruk i Progreg Budownictwo – 29,811 mln zł, Budimex – 36,346 mln zł, Tor-Kar-Sson – 36,376 mln zł, PORR – 36,450 mln zł, Colas Rail Polska – 37,551 mln zł.

Wszystkie oferty przewyższają budżet określony na 17,874 mln zł. O wyborze zdecydują cena (80%), gwarancja (10%) oraz doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (10%). Wszyscy zaproponowali 84 miesiące gwarancji. Na realizację prac przeznaczono 12 miesięcy.

Pętla Mikulczyce po przebudowie, mat. TŚ



Zakres inwestycji, mat. TŚ




Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5