Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Ząbki znów szukają przewoźnika

Dalej Wstecz
Data publikacji:
27-08-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Ząbki znów szukają przewoźnika
fot.
Podwarszawskie Ząbki znów rozpisały przetarg na obsługę lokalnej komunikacji miejskiej. Chodzi o trzy linie kursujące po Ząbkach i pobliskich Markach. Poprzedni przetarg się nie udał bo PKS Grodzisk i PKS Tarnobrzeg przedstawiły zbyt wysokie oferty. Teraz Ząbki nieco ograniczyły zakres przetargu.

Przedmiotem zamówienia jest obsługa komunikacji miejskiej z Ząbkach. Podwarszawskie miasto, choć korzysta ze stołecznych autobusów, również organizuje przewozy samodzielnie. Chodzi w sumie o 1 614 753 wozokilometry na trzech liniach obsługiwanych przez cztery lata – od listopada tego roku do października 2022 r.

To ograniczenie w porównaniu do poprzedniego, nieudanego przetargu. Wtedy chodziło o cztery linie i w sumie 1,88 mln wozokilometrów. Tym razem zrezygnowano z linii Ząbki–4, kursującej między pętlą Powstańców Las a stacją PKP.

Zamówienie ma być realizowane na liniach Ząbki–1 i Ząbki–3 autobusami MIDI, które pomieszczą co najmniej 60 pasażerów (w ogłoszeniu nie podano ich ilości), a na linii Ząbki–2 trzema autobusami MIDI (minimum 60 pasażerów) i trzema autobusami MAXI (minimum 80 pasażerów). W ogłoszeniu określono, że w sumie operator musi dysponować 14 autobusami, w tym 7 autobusami MIDI, 3 autobusami MAXI i jeszcze 4 autobusami MAXI będącymi pojazdami rezerwowymi.

Na oferty czekają w Ząbkach do 9 września. Najważniejszym kryterium przetargu jest cena usługi. Pozostałe punkty będzie można dostać za średni wiek autobusów MIDI (20 proc.), średni wiek autobusów MAXI (10 proc.) i normę czystości spalin autobusów podstawowych (10 proc.).

W poprzednim przetargu miasto było gotowe wydać na przewozy 8,4 mln zł brutto. Oferty opiewały na 10,6 mln zł i na 11,2 mln zł. Dzięki zmniejszeniu zakresu przewozów tym razem może się udać rozstrzygnąć postępowanie.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Znamy pakiety z przetargu kolejowego kujawsko-pomorskiego

Komunikacja

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Prawo & Finanse

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Jakub Madrjas 30 sierpnia 2021

Oborniki będą szukać nowego przewoźnika na przyszły rok

Komunikacja

Pszczyna szuka przewoźnika

Komunikacja

Pszczyna szuka przewoźnika

Jakub Dybalski 17 maja 2018

Zobacz również:

Znamy pakiety z przetargu kolejowego kujawsko-pomorskiego

Komunikacja

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Prawo & Finanse

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Jakub Madrjas 30 sierpnia 2021

Oborniki będą szukać nowego przewoźnika na przyszły rok

Komunikacja

Pszczyna szuka przewoźnika

Komunikacja

Pszczyna szuka przewoźnika

Jakub Dybalski 17 maja 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5