Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Wysokoperonowe tramwaje Bombardiera dopuszczone do ruchu w Dusseldorfie

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-05-14 13:18
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wysokoperonowe tramwaje Bombardiera dopuszczone do ruchu w Dusseldorfie
fot. Rheinbahn
Nowe tramwaje Flexity od Bombardiera uzyskały zezwolenie na eksploatację w obszarze metropolitalnym Düsseldorfu i Duisburga w ramach sieci szybkiego tramwaju (stadtbahn). W sumie Bombardier ma dostarczyć 59 takich pojazdów.

Nowa generacja wysokoperonowych (wysokopodłogowych) tramwajów Bombardiera uzyskała dopuszczenie do ruchu po sieci stadtbahn w Düsseldorfie i Duisburgu. Oznacza to, że Rheinbahn może teraz zacząć korzystać z tramwajów do obsługi pasażerów w całym obszarze metropolitalnym.

– Cieszymy się, że osiągnęliśmy ten ważny kamień milowy w zakresie uruchomienia nowych tramwajów. Wesprze to nasze planowane na ten rok starania o skrócenie cykli tramwajowych w Düsseldorfie. Dzięki nowym pojazdom HF6 zaoferujemy naszym pasażerom wyższy komfort. Ściśle współpracujemy z naszym dostawcą Bombardier Transportation, aby zagwarantować, że pozostałe 56 pojazdów uzyska również zezwolenie na obsługę pasażerów tak szybko, jak to możliwe – powiedział Michael Richarz, członek zarządu ds. technologii i operacji w Rheinbahn AG.

Jak zachwala producent, tramwaje są energooszczędne. – Pasażerowie mogą spodziewać się klimatyzowanych tramwajów z dużymi przejściami i obszernymi strefami wielofunkcyjnymi. Nowe tramwaje są również wyposażone w technologie, które zapewniają mniejsze zużycie energii i niski poziom hałasu – wskazuje Dirk Wunderlich, dyrektor ds. sprzedaży i dostaw dla niemieckich miast w Bombardier Transportation.

Obecnie w Düsseldorfie znajdują się trzy pojazdy HF6, na których odbywają się szkolenia pracowników. W sumie Bombardier ma dostarczyć 59 tramwajów wysokopodłogowych do Rheinbahn w Düsseldorfie. Z tego 43 posłuży do wymiany starszych pojazdów, a pozostałe 16 posłuży do zwiększenia częstotliwości. W sumie w całych Niemczech, w 42 miastach, kursuje ok. tysiąc tramwajów Flexity.


fot. Bombardier

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5