Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wspólny projekt Torunia, PKP SA i PLK. Dwóch chętnych i drogich projektantów

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-06-11 09:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wspólny projekt Torunia, PKP SA i PLK. Dwóch chętnych i drogich projektantów
fot. Mateuszgdynia, lic. CC BY-SA 4.0 International Wikimedia commons
Miasto Toruń prowadzi przetarg na opracowanie projektu dla modernizacji linii kolejowej nr 353 między stacjami Toruń Główny i Wschodni wraz z przebudową budynków stacyjnych oraz zagospodarowaniem otoczenia dworców. Zakres prac przewiduje m.in. dobudowę drugiego toru pod pl. Pokoju Toruńskiego, przedłużenie przejścia podziemnego na Dworcu Miasto, a także kładkę pieszo-rowerową na moście Malinowskiego. Zamawiający musi zastanowić się, czy dołożyć do złożonych ofert.

Przedmiotem przetargu jest opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji linii kolejowej nr 353 na odcinku Toruń Główny – Toruń Wschodni wraz z infrastrukturą dworcową oraz budową nowych węzłów. Zakres prac PKP PLK zakłada m.in. budowę budowa drugiego toru pod placem Pokoju Toruńskiego, przebudowę stacji Toruń Miasto wraz ze skomunikowaniem stacji przejściem podziemnym przedłużonym do ul. Sowińskiego.

Zakres PKP SA obejmuje przebudowę dworców Toruń Wschodni i Miasto. Zakres miasta zakłada m.in. przebudowę ul. Sowińskiego, budowę węzła przesiadkowego przy dworcu Toruń Wschodni wraz ze zmianą układu drogowego, dobudowę kładki pieszo-rowerową na moście kolejowym im. Ernesta Malinowskiego. Więcej o zakresie pisaliśmy tutaj.

W poniedziałek (10 czerwca) minął termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy. Transprojekt Gdański zaproponował 11,8 mln zł brutto, a WYG International – 12,9 mln zł brutto. Obie propozycje są powyżej budżetu, określonego na kwotę 9,8 mln zł brutto. Teraz zamawiający musi zastanowić się, czy zwiększyć budżet, by rozstrzygnąć przetarg.

Na realizację zamówienia przeznaczono 928 dni od podpisania umowy (nie później niż do 30 listopada 2021 roku).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Fiasko wielkiego konkursu na polski elektrobus. NCBR wyrzuca Ursusa

Prawo & Finanse

Fiasko wielkiego konkursu na polski elektrobus. NCBR wyrzuca Ursusa

Witold Urbanowicz 11 czerwca 2019

Sześć wielkopolskich dworców  przy liniach 353 i 131 do przebudowy

Przestrzeń

Sześć wielkopolskich dworców przy liniach 353 i 131 do przebudowy

Witold Urbanowicz 29 czerwca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5