Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław z ofertami na przebudowę torowiska w al. Hallera

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-06-10 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław z ofertami na przebudowę torowiska w al. Hallera
fot. Google Street Map
MPK Wrocław ogłosiło przetarg na wykonanie prac remontowych infrastruktury tramwajowej w al. Hallera. O zamówienie ubiegają się cztery podmioty. W wyniku prac, które mają zostać przeprowadzone w te wakacje, pojawi się zielone torowisko.

Przedmiotem przetargu jest remont torowiska tramwajowego w al. Hallera od skrzyżowania z Ojca Beyzyma. Dwutorowa linia znajduje się w pasie dzielącym jezdnie. Ogólny stan techniczny torowiska jest zły. Do uszkodzeń należą luźne śruby stopowe oraz wkręty, zdegradowane podkłady drewniane, lokalnie duże zużycie powierzchni tocznej główki szyny i powierzchni bocznej szyn tramwajowych. Istniejące torowisko tramwajowe nie spełnia wymagań równości w planie i profilu. Nie ma też odwodnienia.

Długość trasy objętej pracami wynosi ok. 600 m. Zakres prac zakłada wykonanie nowej konstrukcji i podbudowy. Powstać ma torowisko zielone. Wykonana zostanie korekta niwelety torowiska. Wyremontowane zostaną przejazdy i przejścia. Wymieniona zostanie cała sieć trakcyjna na odcinku ok. 1600 m od Powstańców Śląskich do Beniowskiego, wraz z pętlą Grabiszynek. Przewidziano wymianę 28 słupów (przede wszystkim kratownicowych) oraz renowację pozostałych.

Dzisiaj (10 czerwca) minął termin składania ofert. Wystartowały cztery firmy, ale żadna nie zmieściła się w budżecie określonym na kwotę 7,424 mln zł brutto. KZN Rail zaoferował wykonanie prac za 8,780 mln zł, Strabag Infastruktura Południe – 9,605 mln zł, GM Roads Polska – 10,700 mln zł, a Tormel – 12,123 mln zł brutto.

O wyborze zdecydują cena (60%), termin realizacji (20%), okres gwarancji (20%). Wszystkie firmy zaoferowały 60 miesięcy gwarancji. Ponadto wszystkie firmy, poza Tormelem, zaproponowały skrócony termin realizacji od 13 lipca do 19 sierpnia.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław: Zabytkowy tramwaj Maximum przeszedł testy

Przestrzeń

Wrocław: Zabytkowy tramwaj Maximum przeszedł testy

Maciej Wołodko 09 czerwca 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5