MPK Wrocław otworzyło oferty w kolejnych przetargi na remonty elementów infrastruktury tramwajowej. Postępowania obejmują ul. Żmigrodzką, pętlę Zawalną oraz przejazdy przez torowiska na pl. Strzegomskim i skrzyżowaniu Powstańców Śląskich i Kutnowskiej.
Jeden z przetargów dotyczy remontu torowiska tramwajowego przy ul. Żmigrodzkiej od skrzyżowania z ul. Broniewskiego do skrzyżowania z ul. Bałtycką. Długość dwutorowego torowiska, poprowadzonego poza jezdnią, to ok. 558 m (1 116 mtp). Zaplanowano wykonanie torowiska zielonego, z wymianą podbudowy i budową systemu odwodnienia. Wyremontowane zostaną przejazdy i przejścia przez torowisko. Wymienione zostaną słupy wraz z siecią trakcyjną.
Termin składania ofert minął 1 czerwca. Wpłynęło aż sześć ofert, choć wszystkie przewyższają budżet określony na 6,3 mln zł brutto. KZN Rail z Krakowa proponuje 8,460 mln zł brutto, ZUE z Krakowa – 8,990 mln zł brutto, Strabag Infrastruktura Południe z Wrocławia – 11,050 mln zł brutto, Zakład Sieci i Zasilania z Wrocławia – 11,955 mln zł brutto, Torhamer z Gdyni – 12,042 mln zł, GM Roads Polska z Żarowa – 12,532 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (60%), termin realizacji robót budowlanych (20%), okres gwarancji (20%). Zamknięcie torowiska zaplanowano w terminie od 27 czerwca. Wszyscy zaproponowali skrócony termin realizacji do 19 sierpnia oraz maksymalną, 60-miesięczną gwarancję.
Zaplanowano remont pętli Zawalna. Celem remontu układu torowego jest wymiana nawierzchni torowej wraz z budową odwodnienia torowiska w obrębie torowiska wydzielonego oraz remont przejazdów tramwajowych na skrzyżowaniach z ul. Żmigrodzką i Zawalną. W poniedziałek (1 czerwca) minął termin składania ofert. Wystartowało pięć podmiotów. Wszystkie przekroczyły budżet określony na 900 tys. zł brutto. Wrocławski Zakład Sieci i Zasilania proponuje realizację prac za 996,7 tys. zł brutto, Torhamer z Gdyni – 1,225 mln zł, Elektrotim z Wrocławia – 1,384 mln zł, ZUE z Krakowa – 1,673 mln zł, GM Roads Polska z Żarowa – 2,214 mln zł. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji (40%). Wszyscy zaproponowali 60 miesięcy gwarancji. Roboty powinny zostać wykonane do 10 września, przy czym zamknięcie torowe zaplanowano w terminie od 27 czerwca do 29 sierpnia.
Kolejny przetarg dotyczy remontu przejazdu przez torowisko przy skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich z ul. Kutnowską. 1 czerwca minął termin składania ofert. Wystartowały dwie firmy – GM Roads Polska z ofertą na 2,792 mln zł i Zakład Sieci i Zasilania z ofertą na 2,891 mln zł. Budżet na ten cel wynosił 1,502 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji (40%). Wszyscy zaproponowali 60 miesięcy gwarancji. Roboty powinny zostać wykonane w terminie od 27 czerwca do 13 lipca (wyłączenia ruchu w weekendy).
Następne postępowanie obejmuje remont przejazdu przez torowisko na placu Strzegomskim. Termin składania ofert minął 1 czerwca. Wystartowały dwie firmy – GM Roads Polska z ofertą na 2,457 mln zł i Zakład Sieci i Zasilania z ofertą na 2,965 mln zł. Budżet na ten cel wynosił 1,575 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji (40%). Roboty powinny zostać wykonane w terminie od 27 czerwca do 29 sierpnia z zachowaniem przejezdności po jednym torze.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.