MPK Wrocław, które przejęło utrzymanie infrastruktury tramwajowej, otworzyło oferty w przetargach na wymianę torów na Nadodrzu oraz rozjazdów na dwóch skrzyżowaniach. We wszystkich wpłynęła tylko jedna oferta – we wszystkich przypadkach powyżej kosztorysu zamawiającego.
MPK Wrocław otworzyło oferty w przetargu na remont nawierzchni torowiska w ciągu Pomorskiej, pl. Staszica i Reymonta na odcinku od skrzyżowania z ul. Dubois do mostu Osobowickiego. Długość torowiska, poprowadzonego w jezdni, wynosi ok. 1,4 km.
Wystartował jedynie wrocławski Zakład Sieci i Zasilania, który wycenił roboty na 2,769 mln zł brutto i podtrzymał 30-dniowy termin realizacji. MPK wyceniło prace na 1,298 mln zł brutto.
Minął też termin składania ofert w przetargu na wymianę rozjazdów na dwóch skrzyżowaniach. W postępowaniu na wymianę rozjazdu tramwajowego na skrzyżowaniu ul. Podwale i ul. Świdnickiej również wystartował wyłącznie Zakład Sieci i Zasilania z ofertą na kwotę 1,181 mln zł przy budżecie określonym na 738 tys. zł brutto. W przetargu na a wymianie rozjazdu tramwajowego na skrzyżowaniu ul. Piotra Skargi i ul. Teatralnej. Wystartowały dwie firmy, ale tylko jedna złożyła ofertę. Zakład Sieci i Zasilania wycenił swoją ofertę na 730,6 tys. zł przy budżecie310,2 tys. zł brutto. Laubres z Wrocławia złożył jedynie podpis elektroniczny bez pliku z danymi.
Trwają przetargi na wymianę rozjazdów na
trzech innych skrzyżowaniach. Jednocześnie MPK 13 marca podpisało umowę ze spółką Cone Amg na wykonanie dokumentacji projektowej dla remontu torowiska ul. Olszewskiego od ul. Wróblewskiego – zajezdnia Dąbie do pętli Biskupin wraz z przebudową sieci trakcyjnej. Więcej o zakresie prac pisaliśmy
tutaj.