Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław z nowym częściowym przetargiem na tramwaj na Nowy Dwór

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-12-28 16:24
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław z nowym częściowym przetargiem na tramwaj na Nowy Dwór
fot. MJBudowa linii tramwajowej w Olsztynie - zdjęcie ilustracyjne
Wrocław ogłasza kolejny przetarg na budowę elementów trasy tramwajowo-autobusowej, łączącej centrum z osiedlem Nowy Dwór. Zamówienie podzielone jest osiem części, które jednak nie obejmują całości trasy.

Przedmiotem zamówienia jest budowa elementów wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na osiem części. Oferty poznamy 4 lutego.

Pierwsza obejmuje wycinkę kolidującej zieleni na obszarze całości inwestycji wraz z operatem brakarskim. Przedmiotem kolejnej jest nadzór oraz badania archeologiczne na obszarze całości inwestycji, a trzecia część zakłada przebudowę instalacji stacji prostownikowej Nabycińska. Czwarta część to budowa południowej łącznicy tramwajowej (relacji skrętnej) na skrzyżowaniu ul. Sądowej i ul. Podwale. W kolejnej części zamawiający chce wybrać wykonawcę dla łącznika kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską a Fabryczną.

Większy zakres prac przewidziano w części szóstej. Zakres zamówienia obejmuje budowę pełnej infrastruktury TAT wraz z usunięciem kolizji infrastruktury na odcinku km 2+690 do km 2+890 oraz układem tymczasowym (wpięcie do istniejącej ul. Strzegomskiej) orientacyjnie w km 2+950, a także budowa kolektora deszczowego. Nie obejmuje natomiast m.in. montażu sieci trakcyjnej czy sygnalizacji świetlnej. Przedmiotem siódmej części jest montaż sieci trakcyjnej na odcinku od km 1+170 (ul. Smolecka) do istniejącej pętli „Wrocławski Park Przemysłowy”, a także modernizację stacji Strzegomska.  Ostatnia część obejmuje sygnalizacje świetlne

To kolejne podejście do budowy trasy. W pierwszym przetargu, na całą trasę, nie było chętnych. Kolejny przetarg podzielono na 22 części. Efekt również nie był zadowalający: albo nie było chętnych, albo oferty były bardzo drogie. W 13 częściach zostało ono unieważnione, a pozostałe pozostają bez rozstrzygnięcia.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław po kolejnym przetargu: Co z tym tramwajem na Nowy Dwór?

Przestrzeń

Wrocław po kolejnym przetargu: Co z tym tramwajem na Nowy Dwór?

Witold Urbanowicz 18 lutego 2019

Wrocław unieważnia większość przetargu na tramwaj na Nowy Dwór

Przestrzeń

Wrocław unieważnia większość przetargu na tramwaj na Nowy Dwór

Witold Urbanowicz 05 listopada 2018

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór po podziale na części drogi albo bez ofert

Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór po podziale na części drogi albo bez ofert

Witold Urbanowicz 10 października 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5