MPK Wrocław ekspresowo, po jedynym dniu, rozstrzygnęło przetarg na remont ul. Wróblewskiego i Olszewskiego od zajezdni Dąbie do pętli Biskupin. Roboty rozpoczną się pod koniec lipca. MPK zawarło też umowę z wykonawcą prac w ciągu al. Hallera.
Przedmiotem przetargu jest remont torowiska tramwajowego w ul. Wróblewskiego i Olszewskiego od zajezdni Dąbie do pętli Biskupin. W sumie prace obejmą 3600 mtp. Geometrię zmieni pętla Biskupin – inaczej rozwiązany zostanie wjazd na żeberko. Więcej o specyfikacji zamówienia pisaliśmy
tutaj.
Termin składania ofert minął 7 lipca.
Wystartowało sześć podmiotów. Wczoraj (8 lipca) MPK rozstrzygnęło postępowanie. Wygrał wrocławski Zakład Sieci i Zasilania, który złożył najniższą ofertę – na kwotę 19,8 mln zł brutto. To poniżej budżetu określonego na kwotę 24,4 mln zł brutto. – Dobre ceny uzyskane na przetargu dotyczącym Biskupina pozwolą nam jeszcze w tym roku na wymianę torowiska na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich/ Kutnowska i na Placu Strzegomskim – mówi Krzysztof Balawejder, szef MPK Wrocław. Jak zapowiada, prace na trasie do pętli Biskupin, rozpoczną się 25 lipca. Wszystkie roboty, za wyjątkiem prac wykończeniowych niewymagających zmian w komunikacji zbiorowej i zamknięcia linii tramwajowej, mają zostać wykonane do 13 listopada.
Jednocześnie MPK podpisało umowę z
wykonawcą wymiany torowiska przy ul. Hallera na odcinku od Ojca Beyzyma do Mieleckiej. Tutaj prace wykona KZN Rail, a wartość kontaktu to 8,8 mln zł. Prace, zgodnie z pierwotnymi planami, miałyby się rozpocząć 13 lipca i potrwać do 19 sierpnia.