Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław unieważnia większość przetargu na tramwaj na Nowy Dwór

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-11-05 14:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław unieważnia większość przetargu na tramwaj na Nowy Dwór
fot. MJ
Wrocławskie Inwestycje unieważniły 13 z 22 części przetargu na budowę wydzielone trasy autobusowo-tramwajowej łączącej centrum z Nowym Dworem. Jest szansa, że w ramach nierozstrzygniętych jeszcze części uda się zbudować większą część trasy na odcinku od pl. Orląt Lwowskich do Robotniczej.

Wrocławskie Inwestycje prowadzą przetarg na budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. Postępowanie podzielone jest na 22 części, odpowiadające różnym branżom. Zamawiający zdecydował się na podział inwestycji po fiasku pierwszego przetargu, w którym nie wystartował żaden podmiot.

W I połowie października otwarto oferty. Miasto nie miało jednak powodów do zadowolenia – w aż dziewięciu częściach nie było żadnych ofert. W większości pozostałych znacznie został przekroczony budżet.

Pod koniec miesiąca Wrocławskie Inwestycje zdecydowały o unieważnieniu 13 części, w których nie było ofert bądź doszło do przekroczenia budżetu. Dotyczy to m.in. budowy odcinków trasy od wiaduktu nad torami kolejowymi do Rogowskiej, projektu i budowy odcinka trasy w ciągu Rogowskiej od skrzyżowania ze Strzegomską do pętli Nowy Dwór, a także montażu sieci trakcyjnej od Smoleckiej do ul. Rogowskiej.

Jest szansa na rozstrzygnięcie kolejnych dziewięciu części. Obejmują one inwentaryzację i rozbiórkę wiaduktu nad ul. Smolecką oraz budowę nowego obiektu, przebudowę układu drogowo-tramwajowego wraz z infrastrukturą naziemną i podziemną w obszarze pl. Orląt Lwowskich i ul. Nabycińskiej, a także budową początkowego, 1,17-kilometrowego fragmentu trasy autobusowo-tramwajowej do ul. Smoleckiej, budowę wiaduktu drogowo-tramwajowego nad torami kolejowymi orazbudowę odcinka trasy od wiaduktu nad ul. Smolecką do wiaduktu nad szlakiem PKP.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór po podziale na części drogi albo bez ofert

Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór po podziale na części drogi albo bez ofert

Witold Urbanowicz 10 października 2018

Wrocław jest gotowy wydać ponad 120 mln więcej na tramwaj

Prawo & Finanse

Wrocław jest gotowy wydać ponad 120 mln więcej na tramwaj

Jakub Dybalski 21 czerwca 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5