Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór podzielony na… 22 części. Rusza przetarg

Dalej Wstecz
Data publikacji:
01-08-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór podzielony na… 22 części. Rusza przetarg
fot. WU
Zgodnie z zapowiedziami Wrocław rozpisał nowy przetarg na budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. Inwestycję podzielono na aż 22 części, by umożliwić udział mniejszym firmom i zaradzić tym samym sytuacji na rynku związanej z brakiem ofert bądź ze zbyt wysokimi cenami.

Po nieudanym pierwszym przetargu na budowę całej 7-kilometrowej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z centrum Wrocławia, w którym nie było żadnych ofert, Wrocławskie Inwestycje ogłosiły nowe postępowanie na jej budowę. Tym razem przetarg został podzielony na 22 części, odpowiadające różnym branżom. Taka zmiana ma pozwolić na udział w przetargach mniejszym firmom, które w przeciwnym wypadku byłyby podwykonawcami i skrócić trasę przepływu pieniędzy. Termin składania ofert dla poszczególnych części mija 6 września. Wrocław zaplanował, że cała trasa ma powstać do 2021 r. Realizacja poszczególnych etapów i części będzie wymagała szczegółowego etapowania, dlatego też w wielu przypadkach czas realizacji liczy się od zawiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o terminie rozpoczęcia robót.

Część 1 obejmuje wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją. Na realizację przeznaczono 50 dni, a o wyborze zadecydują cena (60%) oraz termin realizacji (40%). Część 2 dotyczy badań archeologicznych, na które przeznaczono 12 miesięcy. O wyborze zadecydują cena (60%) oraz doświadczenie archeologa (40%).

Większym zadaniem jest część 3, która dotyczy inwentaryzacji i rozbiórki wiaduktu nad ul. Smolecką oraz budowy nowego obiektu. Nowy obiekt będzie miał 22,44 m długości i 17,14 m szerokości. Zadanie to zajmie 10 miesięcy, a o wyborze wykonawcy zadecydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót mostowych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Kolejna, czwarta część dotyczy modernizacji podstacji Nabycińska. Przedmiotem piątej części jest budowa wraz z wyposażeniem oraz zasilaniem stacji Nowodworska. W przypadku obydwu zadań wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót w terminie do 12 miesięcy, licząc od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o dacie rozpoczęcia robót. Przewidywany termin realizacji to lata 2019-2020. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót elektrycznych (30%), wydłużenie gwarancji (5%) oraz okresu utrzymania rękojmi (5%).

Szósta część obejmuje przebudowę układu drogowo-tramwajowego wraz z infrastrukturą naziemną i podziemną w obszarze pl. Orląt Lwowskich i ul. Nabycińskiej, a także budową początkowego, 1,17-kilometrowego fragmentu trasy autobusowo-tramwajowej do ul. Smoleckiej. Realizacja tej części zajmie 16 miesięcy. O wyborze zadecydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót drogowych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu rękojmi (5%).

Przedmiotem siódmej części jest budowa wiaduktu drogowo-tramwajowego nad szlakiem kolejowym PKP wraz z tunelowym przejściem pieszo-rowerowym oraz przebudowa infrastruktury kolejowej. Dla zapewnienia ciągłości ruchu kolejowego podczas wyłączenia zasilania w sieci trakcyjnej wykonawca zapewni lokomotywę popychającą wraz z obsługą. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót w terminie do 18 miesięcy, licząc od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o dacie rozpoczęcia robót. Przewidywany termin realizacji to lata 2019-2020. O wyborze zadecydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót mostowych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu rękojmi (5%). Ósma część dotyczy budowy przepompowni wód opadowych oraz kanału tłocznego pod torami kolejowymi. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót w terminie do 8 miesięcy, licząc od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o dacie rozpoczęcia robót. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót konstrukcyjnych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Dziewiąta część dotyczy przebudowy odcinków kanalizacji deszczowej w buspasie ul. Strzegomskiej. Dziesiąta część obejmuje przebudowę kolizji sieci ciepłowniczej. Termin wykonania robót w obydwu przypadkach to trzy miesiące od dnia powiadomienia przez zamawiającego o dacie rozpoczęcia robót. Przewidywany termin realizacji to 2019 r. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót instalacyjnych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%). Jedenasta część również dotyczy przebudowy kolizji odcinka sieci ciepłowniczej, z tą różnicą, że na realizację zadania przeznaczono 4 miesiące.

Dwunasta część to budowa kanalizacji MKT, SDIP i sygnalizacji świetlnej na odcinku od ul. Smoleckiej do ul. Rogowskiej, czyli na większej części TAT. W ramach części 13 zostaną przebudowane kolizje sieci teletechnicznych na tym samym odcinku. Na realizację w obydwu przypadkach przeznaczono 4 miesiące od momentu powiadomienia przez zamawiającego o rozpoczęciu robót. Przewidywany termin realizacji to 2019-2020. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót teletechnicznych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Część nr 14 zakłada budowę południowej łącznicy tramwajowej (relacji skrętnej) na skrzyżowaniu ul. Sadowej i ul. Podwale wraz z nawierzchnią drogową i siecią trakcyjną. Zastąpi ona likwidowany awaryjny skręt tramwajów z ul. Piłsudskiego w ul. Podwale. Czas realizacji określono na 2 miesiące. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót drogowych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%). Część nr 15 obejmuje budowę łącznika kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską a Fabryczną. Na realizację w obydwu przypadkach przeznaczono trzy miesiące od momentu powiadomienia przez zamawiającego o rozpoczęciu robót. Przewidywany termin realizacji to 2019 r. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót instalacyjnych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Przedmiotem kolejnej, szesnastej części jest budowa zagospodarowania TAT wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną na odcinku od wiaduktu nad ul. Smolecką do wiaduktu nad szlakiem PKP wraz z infrastrukturą na wiaduktach oraz fragmentem ul. Wagonowej. Prace obejmują ok. 1,5-km odcinek trasy. Część 17 to budowa zagospodarowania TAT wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną na odcinaku od wiaduktu nad szlakiem PKP do ul. Nowodworskiej, czyli na ok. 1,5-km odcinku trasy. Natomiast część 18 dotyczy budowy zagospodarowania TAT wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną na odcinku od ul. Nowodworskiej do ul. Rogowskiej, czyli do końca planowanej trasy. Realizacja potrwa sześć miesięcy, licząc od daty powiadomienia przez zamawiającego o terminie rozpoczęcia robót. Przewidywany termin realizacji to lata 2019-2020. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót drogowych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

W ramach części nr 19 założono montaż sieci trakcyjnej na odcinku od ul. Smoleckiej do ul. Rogowskiej. Realizacja tej części potrwa dwa miesiące, licząc od daty powiadomienia o realizacji. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót elektrycznych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%). Przewidywany termin realizacji to lata 2019-2021. Część nr 20 dotyczy montażu instalacji i urządzeń sygnalizacji świetlnej i sterowania ruchem wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem systemu od 1,170 km trasy. Realizacja zajmie trzy miesiące od dnia powiadomienia przez zamawiającego o terminie rozpoczęcia robót. Przewidywany termin realizacji to lata 2019-2020. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie kierownika robót elektrycznych (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Część 21
dotyczy nasadzeń drzew i krzewów. Na realizację przeznaczono dwa miesiące, licząc od daty powiadomienia o realizacji prac. Termin realizacji to 2019-2021. O wyborze decydują cena (60%), doświadczenie osoby wskazanej na stanowisko kierownika (30%), termin gwarancji (5%) oraz wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).

Ostatnia część dotyczy zaprojektowania i wybudowania trasy autobusowo-tramwajowej w ciągu ul. Rogowskiej na odcinku od skrzyżowania ul. Strzegomskiej i ul. Rogowskiej do pętli przy przystanku kolejowym Wrocław Nowy Dwór. Na realizację tej części przeznaczono 20 miesięcy. O wyborze zadecydują cena (60%), doświadczenie kierownika budowy (10%), doświadczenie projektanta branży drogowej (10%), doświadczenie projektanta branży torowej (10%), termin gwarancji (5%), a także wydłużenie okresu utrzymania rękojmi (5%).
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

TAT na wrocławski Nowy Dwór po testach. Tramwaje ruszą za kilka dni

Komunikacja

TAT na wrocławski Nowy Dwór po testach. Tramwaje ruszą za kilka dni

Bartosz Chochołowski 26 sierpnia 2023

Wrocław. Pierwszy tramwaj na Nowym Dworze

Komunikacja

Wrocław. Pierwszy tramwaj na Nowym Dworze

Bartosz Chochołowski 22 sierpnia 2023

Wrocław. TAT na Nowy Dwór już z autobusami

Przestrzeń

Wrocław. TAT na Nowy Dwór już z autobusami

Błażej Organisty 24 lipca 2023

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór. Na razie dla autobusów

Komunikacja

Wrocław pokazuje pętlę TAT na Nowym Dworze

Przestrzeń

Wrocław pokazuje pętlę TAT na Nowym Dworze

Redakcja/inf. pras. 18 lipca 2023

Zobacz również:

TAT na wrocławski Nowy Dwór po testach. Tramwaje ruszą za kilka dni

Komunikacja

TAT na wrocławski Nowy Dwór po testach. Tramwaje ruszą za kilka dni

Bartosz Chochołowski 26 sierpnia 2023

Wrocław. Pierwszy tramwaj na Nowym Dworze

Komunikacja

Wrocław. Pierwszy tramwaj na Nowym Dworze

Bartosz Chochołowski 22 sierpnia 2023

Wrocław. TAT na Nowy Dwór już z autobusami

Przestrzeń

Wrocław. TAT na Nowy Dwór już z autobusami

Błażej Organisty 24 lipca 2023

Wrocław otwiera TAT na Nowy Dwór. Na razie dla autobusów

Komunikacja

Wrocław pokazuje pętlę TAT na Nowym Dworze

Przestrzeń

Wrocław pokazuje pętlę TAT na Nowym Dworze

Redakcja/inf. pras. 18 lipca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5