Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór. Korzystne oferty na budowę odcinka do Rogowskiej

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-04-23 14:32
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór. Korzystne oferty  na budowę odcinka do Rogowskiej
fot. Wrocławskie Inwestycje
Wrocławskie Inwestycje otworzyły oferty w przetargu na budowę środkowego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej. To kontynuacja robót rozpoczętych przy innych elementach trasy, podzielonej na wiele odrębnych zadań. Na realizację przeznaczono 17 miesięcy.

Przedmiotem najnowszego przetargu jest budowa kolejnego odcinka wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej. Torowisko wytyczone będzie pomiędzy jezdnią ul. Robotniczej a parkingami biurowców przy ul. Strzegomskiej. Nad torami zostanie wybudowany nowy wiadukt tramwajowo-autobusowy. Dalej torowisko będzie poprowadzone w ciągu Strzegomskiej.

Postępowanie zakłada m.in. budowę stacji prostownikowej Nowodworska, budowę układu drogowo-torowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku od km 2+950 do Rogowskiej (ok. km 5+264), budowę sieci trakcyjnej od pętli WPT do Rogowskiej, montażu sygnalizacji i informacji pasażerskiej. Zakres zamówienia obejmuje również budowę technicznej pętli w rejonie skrzyżowania Strzegomskiej i Rogowskiej, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z pętli w przypadku przyspieszenia realizacji dalszego odcinka. Roboty zlecane w ramach tego przetargu będą w niektórych miejscach pokrywać się z obszarami robót innych wykonawców.

Dzisiaj (23 kwietnia) minął termin składania ofert. W budżecie określonym na 119,6 mln zł brutto zmieścili się wszyscy wykonawcy. Wrocław może być z wyniku zadowolony, gdyż oferty są znacznie tańsze, niż zakładano. Wrocławska Pro-Tra Building jest gotowa wykonać prace za 81,228 mln zł, warszawski Budimex proponuje 84,977 mln zł, Skasnka z Warszawy – 88,517 mln zł, Strabag Infrastruktura Południe z Wrocławia – 94,614 mln zł.

O wyborze decydują cena (60%), termin gwarancji (10%), termin rękojmi (10%) oraz doświadczenie kierownika robót torowych (20%). Na realizację wszystkich robót przeznaczono 17 miesięcy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław z przetargiem na środkowy odcinek trasy na Nowy Dwór

Przestrzeń

Wrocław z przetargiem na środkowy odcinek trasy na Nowy Dwór

Witold Urbanowicz 05 listopada 2019

Wrocław chwali się budową tramwaju na Nowy Dwór [wideo]

Przestrzeń

Wrocław chwali się budową tramwaju na Nowy Dwór [wideo]

jd/inf. pras. 03 października 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5