Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław: Remonty torowe na pl. Strzegomskim i skrzyżowaniu Hallera z Powstańców Śląskich

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-03-08 16:43
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław: Remonty torowe na pl. Strzegomskim i skrzyżowaniu Hallera z Powstańców Śląskich
fot. Google Street Map
MPK Wrocław planuje kolejne remonty torowisk tramwajowych. Rozpisane przetargi dotyczą remontu przejazdu przez torowisko na pl. Strzegomskim oraz wymiany rozjazdów i łuków na skrzyżowaniu al. Hallera i Powstańców Śląskich.

Jeden z przetargów dotyczy remontu przejazdu przez torowisko na pl. Strzegomskim. Przewidziano wymianę nawierzchni torowej wzdłuż Legnickiej z wymianą konstrukcji podtorza. Przewidziano budowę torowiska w postaci prefabrykowanych płyt torowych. Międzytorze w rejonie przejazdu zostanie zabudowane nawierzchnią asfaltową na podbudowie betonowej, natomiast w rejonie przejścia dla pieszych – kostką kamienną.

Termin składania ofert mija 1 kwietnia. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji (30%) oraz organizacja ruchu zastępczego (10%). Punktowane będzie wykonanie remontu przejazdu w jednym etapie i zapewnienie zastępczej organizacji ruchu kołowego dla całkowitego zamknięcia przejazdu i równoczesnego wykonania dwóch przejazdów tymczasowych dla ruchu kołowego przez torowisko w miejscach uzgodnionych w Wydziale Inżynierii Miejskiej. Na realizację przeznaczono 82 dni od dnia rozpoczęcia robót budowlanych wymagających wprowadzenia zmian w komunikacji zbiorowej (przyznanych zamknięć linii tramwajowej).

Drugie zamówienie dotyczy wymiany rozjazdów i łuków na skrzyżowaniu al. Gen. Józefa Hallera i ul. Powstańców Śląskich. W projekcie remontu torowiska przewidziano wymianę nawierzchni torowej rozjazdów i łuków wraz z zabudową torowiska. Torowisko tramwajowe zaprojektowano jako torowisko na istniejącej płycie betonowej z częściową zabudową betonową w miejscach przejść dla pieszych.

Termin składania ofert mija 1 kwietnia. O wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji (35%) oraz naprawa eksploatacyjna i wymiana zwrotnic (5%). Wykonanie przez wykonawcę, przed upływem okresu gwarancji, wymiany elementów zwrotnic (iglic) wraz z elementami napędów (cięgna) oraz naprawy wbudowanych w ramach przedmiotu zamówienia krzyżownic i łuków poprzez ich napawanie i szlifowanie będzie premiowane dodatkowymi punktami. Termin realizacji robót budowlanych wynosi 41 dni dla rozjazdów od strony pętli Krzyki oraz 41 dni dla rozjazdów od strony Arkad licząc od dnia przyznanych zamknięć linii tramwajowych. Planowany termin zamknięć linii tramwajowych przewidziano od 01.05.2021 r. do 12.06.2021 r. dla rozjazdów od strony pętli Krzyki oraz od 26.06.2021 r. do 07.08.2021 r. dla rozjazdów od strony Arkad.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5