Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Wrocław. Przetarg na sześcioletnią obsługę części linii do Długołęki

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2017-06-28 11:15
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław. Przetarg na sześcioletnią obsługę części linii do Długołęki
fot. Bankotravel, domena publiczna
Wrocław rozpisał przetarg na sześcioletnią obsługę linii autobusowych w mieście i na terenie gminy Długołęka. Przewoźnik zarobi na tej usłudze ponad 50 mln zł netto.

Zamówienie dotyczy obsługi linii 904, 911, 914, 921, 924, 931, 934 oraz 936 przez 72 miesiące. Dziś te linie obsługuje Sevibus. Oferty zostaną otwarte 10 lipca. Przetarg jest duży, bo we Wrocławiu obliczono wartość zamówienia na 50 155 328,02 zł netto.

Przewoźnik, który chce startować w przetargu powinien dysponować ok. 20 autobusami (podstawowymi i zastępczymi), którymi będzie wykonywał usługę. Wrocław ma konkretne wymagania wobec pojazdów. Minimalna liczba to 11 autobusów o standardowej długości, mieszczących 80 pasażerów (25 na miejscach siedzących), z dwojgiem drzwi, do tego 3 autobusy co najmniej 9-metrowe, mieszczące 60 pasażerów (co najmniej 20 na miejscach siedzących), z dwojgiem drzwi, a także 2 autobusy o minimalnej długości 8 metrów, również dwudrzwiowe, na co najmniej 45 pasażerów (15 na miejscach siedzących).

Wszystkie pojazdy powinny być fabrycznie nowe, czyli wyprodukowane w 2017 r., powinny spełniać normę emisji spalin Euro 6. Nie muszą być całkowicie niskopodłogowe, ale niskowejściowe, przy obu drzwiach.

W przetargu mogą brać udział przewoźnicy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat wykonywali usługę przewozu osób o wartości co najmniej 600 tys. wozokilometrów. Muszą też posiadać odpowiednie środki finansowe (1 mln zł) i ubezpieczenie (0,5 mln zł).

Wśród kryteriów przetargu cena ma wagę 60 proc. Pozostałe punkty będzie można otrzymać za umożliwienie płatności za bilety jednorazowe kartą w każdym pojeździe (20 proc.), zainstalowanie we wszystkich pojazdach i punktach stacjonarnych zafiskalizowanych kas rejestrujących przeznaczonych do sprzedaży biletów (10 proc.), a także za termin płatności (10 proc.).

Poza przewożeniem pasażerów przewoźnik ma się też zobowiązać do druku i pośrednictwa sprzedaży biletów, a także zorganizowania i wdrożenia systemu rejestracji lokalizacji pojazdów, punktualności i jakości przewozów, a także wielkości pracy przewozowej.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Kielce: Michalczewski jednak w budżecie!

Komunikacja

Kielce: Michalczewski jednak w budżecie!

Witold Urbanowicz 12 czerwca 2017

Pszczyna szuka przewoźnika z 14 autobusami

Komunikacja

Pszczyna szuka przewoźnika z 14 autobusami

Jakub Dybalski 31 maja 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5