Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Wrocław: Pięciu chętnych na zaprojektowanie tramwaju na Jagodno

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-09-10 10:38
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław: Pięciu chętnych na zaprojektowanie tramwaju na Jagodno
fot. Kapoutsis, lic. CC BY SA 3.0
Wrocławskie Inwestycje otworzyły oferty w przetargu na zaprojektowanie trasy tramwajowej na Jagodno wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń. O zamówienie ubiega się pięć podmiotów, które zaoferowały kwoty w przedziale 0,8–2,5 mln zł brutto. Wrocław zakłada, że inwestycja zostanie zrealizowana do 2022 r.

Przedmiotem przetargu ogłoszonego przez Wrocławskie Inwestycje jest przygotowanie dokumentacji projektowej dla budowy trasy tramwajowej na Jagodno wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń. Ze względu na brak planu miejscowego na północ od wiaduktu kolejowego wykonawca musi uzyskać również decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Ponadto konieczne jest uzyskanie uzgodnień i opinii branżowych z PKP w związku z wbudowaniem w istniejący przejazd kategorii B torów tramwajowych.

Według założeń torowisko miałoby przebiegać wzdłuż ul. Bardzkiej i Buforowej na odcinku od ul. Świeradowskiej do pętli przy Kajdasza. To ok. 2,6 km nowej trasy. Na skrzyżowaniu Bardzkiej, Świeradowskiej i Morwowej zbudowano już ok. 200 m torowiska w ciągu ul. Bardzkiej w kierunku Jagodna, z przeprowadzeniem torowiska na zachodnią stronę ulicy Bardzkiej.

W piątek (7 września) minął termin składania ofert. O zamówienie ubiegało się pięć podmiotów. W budżecie, określonym na kwotę 1,452 mln zł brutto, zmieściło się jedynie Biuro Projektów Dróg i Mostów BBKS-Projekt, które zaoferowało 808 tys. zł. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu zaoferowało 1,942 mln zł, WYG International – 2,273 mln zł, Multiconsult Polska – 2,300 mln zł, a TPF – 2,501 mln zł.

O wyborze zadecydują cena (60%), doświadczenie projektantów specjalności torowej (20%), w branży sieci trakcyjnych (10%) oraz w branży zabezpieczenie i sterowanie ruchem kolejowym (10%).

Na realizację zamówienia przeznaczono 14 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego. Planowany termin zakończenia robót i sprawowania nadzoru to 31 grudnia 2022 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór w 2020 r. Rusza przetarg

Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór w 2020 r. Rusza przetarg

Witold Urbanowicz 23 kwietnia 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS