Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Wrocław. DLA z sześcioletnim kontraktem za ponad 50 mln zł

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2019-05-23 12:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław. DLA z sześcioletnim kontraktem za ponad 50 mln zł
fot. DLA
Dolnośląskie Linie Autobusowe związały się sześcioletnią umową przewozową z urzędem miasta we Wrocławiu. Chodzi o 11 linii autobusowych – normalnych i strefowych – w wymiarze ok. 1,2 mln wozokilometrów rocznie.

Dolnośląski przewoźnik za sześć lat obsługi linii zarobi 54 718 740 zł netto. To nieco więcej niż początkowo planował wydać Wrocław, bo w budżecie założono 50 638 100 zł netto. W przetargu wystartowało jeszcze dwóch przewoźników – Arriva (ok. 60,8 mln zł) i Mobilis (ok. 66,5 mln zł). W praktyce zdecydowała cena, bo w pozostałych kryteriach, które dotyczyły wyposażenia autobusów, różnice były minimalne.

DLA zobowiązały się do wykonywania przewozów na normalnych (117, 123, 137, 138) i strefowych liniach autobusowych (917, 923, 937, 938, 940, 948, 958). Usługa potrwa 72 miesiące. Pierwotnie zakładano, że ruszy od lipca tego roku, ale z powodu przesunięcia rozstrzygnięcia przetargu, przesunąć się też może start przewozów.

Przewoźnik zobowiązał się do przewożenia pasażerów co najmniej 16 autobusami różnych długości. Wśród nich musi się znaleźć 1 autobus krótki (7-9 m) dla co najmniej 44 pasażerów w tym 14 na miejscach siedzących, 12 autobusów MIDI (ok. 9–10,5 m) dla co najmniej 65 pasażerów z czego minimum 18 na miejscach siedzących, a także 3 autobusy MAXI (ok. 10,5–12 m) dla co najmniej 80 pasażerów z czego minimum 20 na miejscach siedzących.

Najdłuższe autobusy musza mieć troje drzwi. Wszystkie powinny mieć niską podłogę do końca drugich drzwi. Przez cały okres trwania umowy pojazdy nie mogą być starsze niż 10-letnie i powinny spełniać normę emisji spalin Euro 4. Przez pierwsze 270 dni od podpisania umowy zamawiający dopuszcza realizację usługi pojazdami zastępczymi.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Zielona Góra. MZK testuje elektryczne Citaro

Komunikacja

Zielona Góra. MZK testuje elektryczne Citaro

Jakub Dybalski 23 maja 2019

Wrocław. Przetarg na obsługę linii autobusowych do Siechnic

Komunikacja

Wrocław. Przetarg na obsługę linii autobusowych do Siechnic

Jakub Dybalski 15 czerwca 2015

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5