Partnerzy serwisu:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
Przestrzeń

Wrocław: Co z remontem torowiska na Podwalu i Mostowej? Trzy oferty

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2022-01-04 16:47
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Wrocław: Co z remontem torowiska na Podwalu i Mostowej? Trzy oferty
fot. Google Maps
MPK Wrocław otworzyło oferty w przetargu na remont torów w ciągu ul. Podwale i Mostowej na odcinku od pl. Orląt Lwowskich do Księcia Witolda. Odcinek od pl. Jana Pawła II do pl. Orląt Lwowskich został wyjęty z zamówienia podstawowego i objęty prawem opcji.

Przedmiotem zamówienia jest remont torowiska tramwajowego w ul. Podwale i ul. Mostowej od pl. Jana Pawła II do ul. Księcia Witolda z wyłączeniem Mostu Sikorskiego. Zamówienie jest realizowane w formule projektuj i buduj. Prawem opcji objęto zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem torowiska tramwajowego w ul. Podwale na odcinku od pl. Orląt Lwowskich do pl. Jana Pawła II.

Inwestycja ma na celu przywrócenie pierwotnego stanu technicznego z dostosowaniem do aktualnych wymagań. Jej celem jest też zmniejszenie liczby wykolejeń. Zakres prac obejmie wymianę szyn na długości ok. 1420 mtp. Przewidziano wykonanie nowej konstrukcji torowiska. Założono zastosowanie prefabrykowanych płyt żelbetowych bądź betonu lanego na mokro.

Dzisiaj (4 stycznia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy firm. Torhamer wycenił roboty na 4,793 mln zł brutto, w tym 3,208 mln zł na zamówienie podstawowe. Wrocławski Zakład Sieci i Zasilania proponuje 5,522 mln zł, w tym 3,260 mln zł na zadanie podstawowe. GM Roads Polska oferuje z kolei wykonanie zadania za 6,066 mln zł brutto, w tym 4,129 mln zł brutto na zadanie podstawowe. Poprzednio oferty opiewały na 4, 883-6,582 mln zł brutto.

Oferty przewyższają budżet określony na 2,5 mln zł brutto. Jeśli MPK zdecyduje się dopłacić, to o wygranej zdecydują cena (60%), gwarancja (20%), doświadczenie projektanta (10%), doświadczenie kierownika budowy (10%). De facto jednak wybór sprowadza się do ceny, gdyż w pozostałych kryteriach startujący otrzymają taką samą liczbę punktów.

Na prace projektowe i uzyskanie decyzji o starcie prac przeznaczono 112 dni. Planowany termin wyłączenia komunikacji tramwajowej od pl. Jana Pawła II do Księcia Witolda to 26 marca – 20 maja 2022 r. Natomiast na odcinku od pl. Orląt Lwowskich do pl. Jana Pawła II – od 21 maja do 8 lipca 2022 r.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5