Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Warszawa. ZDM pyta warszawiaków jak ma się zmienić Veturilo

Dalej Wstecz
Autor:

jd/inf. pras.

Data publikacji:
2019-09-12 08:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa. ZDM pyta warszawiaków jak ma się zmienić Veturilo
fot. Michał Szymajda
System rowerów miejskich Veturilo na obecnych zasadach będzie działać do końca sezonu w 2020 r. Przygotowując się do przetargu na usługę na lata 21-25 ZDM chce porozmawiać z mieszkańcami Warszawy i osobami korzystającymi z miejskich rowerów o tym, jak ma wyglądać ten system w przyszłości.

Pierwsze spotkanie odbędzie się już w najbliższą sobotę 14 września o godz. 10.30 (Warsztat, pl. Konstytucji 3). Kolejne zaplanowano 1 października o godz. 17. (Centrum Wielokulturowe, Jagiellońska 54). Zaproszeni są wszyscy, którzy chcieliby się podzielić pomysłami na nowe Veturilo.

Poza tym przez cały okres konsultacji, czyli do 10 października, ma działać mobilny punkt konsultacyjny, czyli specjalny rower, którego należy szukać przy stacjach Veturilo i uczęszczanych trasach rowerowych.

Opinie i sugestie można też zgłosić mailowo na adres veturilo2021@zdm.waw.pl. Lokalizacje nowych stacji można zaproponować na interaktywnej mapie dostępnej pod adresem zdm.waw.pl/Veturilo2021 (będzie działała od 14 września). Będzie tam można wypełnić ankietę dotyczącą Veturilo i zapoznać się z analizą dotyczącą wypożyczeń rowerów i najpopularniejszych tras.

To wszystko będzie podstawą „Studium koncepcyjnego funkcjonowania Warszawskiego Roweru Publicznego po 2020 roku”, które z kolei będzie podstawą do rozpisania przetargu na kolejne lata funkcjonowania Veturilo (2021-2025).

Analiza odpowie na pytanie co do optymalnego sposobu rozwoju Veturilo w zakresie m.in. liczby i rozlokowania punktów wypożyczeń, taryfy, modelu wypożyczeń (stacje, ich brak, albo model pośredni), rodzaju oferowanych rowerów oraz ich szczegółowej specyfikacji technicznej. W tym celu wykonawca sprawdzi funkcjonowanie różnych systemów roweru publicznego w Polsce i na świecie oraz przeanalizuje statystyki wypożyczeń Veturilo.

Zasadność wprowadzenia konkretnych rozwiązań w Warszawie będzie oceniania pod kątem m.in. kosztu funkcjonowania, awaryjności, lokalizacji, odporności na warunki atmosferyczne czy też akty wandalizmu. Analizę uzupełnią właśnie opinie mieszkańców Warszawy i użytkowników rowerów Veturilo.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Veturilo przegrywa z e-hulajnogami? Wydaje się, że nie

Mobilność

Veturilo przegrywa z e-hulajnogami? Wydaje się, że nie

Jakub Dybalski 06 września 2019

Warszawa zaprojektuje rower miejski przyszłości

Komunikacja

Warszawa zaprojektuje rower miejski przyszłości

Michał Szymajda 26 czerwca 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5