Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Warszawa: Są oferty na kładkę pieszo-rowerową przez Wisłę

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-07-26 12:34
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa: Są oferty na kładkę pieszo-rowerową przez Wisłę
mat. UM Warszawa
Zarząd Dróg Miejskich otworzył oferty w przetargu na budowę kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę na wysokości ul. Karowej. O zamówienie ubiega się pięć firm, z czego cztery zmieściły się w budżecie. Obiekt powstanie w ciągu ponad dwóch lat.

Przedmiotem zamówienia jest budowa zapowiadanej kładki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu. – Warszawa stara się łączyć rzeczy pozornie sprzeczne. Warszawa rozwija się w sposób nieprawdopodobny, jest dużo miejsc aktywności społecznych. Przychodzi moment, kiedy trzeba je zszyć. Zbudujemy jeden z najdłuższych mostów pieszo-rowerowych świata – będzie liczył ok. 500 m – mówił niedawno Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy.

Obiekt o długości 452 m powstanie w osi Karowej i Okrzei. Kładka będzie miała zmienną szerokość – od 6,9 m do 16,3 m, z miejscami spoczynku i tarasami wypoczynkowymi. Infrastruktura rowerowa nie będzie oddzielona od pieszej. Wizualizacje tutaj.

Dzisiaj (26 lipca) minął termin składania ofert. – Jest ich pięć, a cztery z nich mieszczą się w kosztorysie. Teraz czas na ocenę ofert i wybór najkorzystniejszej z nich. Działamy – informuje Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy.

Budżet został określony na kwotę 173,9 mln zł brutto. Intop Warszawa zaproponował zaledwie 89,976 mln zł brutto, Budimex Warszawa – 120,961 mln zł brutto, Strabag Pruszków – 134,613 mln zł brutto, Mostostal Warszawa – 159,442 mln zł, Gulermak Warszawa i Ankara – 229,293 mln zł brutto.

O wyborze zdecydują cena (50%), doświadczenie techniczne – długość całkowita obiektu (8%), doświadczenie techniczne – rozpiętość teoretyczna przęsła (20%), gwarancja (20%), komunikacja społeczna (2%). Na realizację przeznaczono 826 dni, czyli ponad dwa lata. Piesi i rowerzyści mają skorzystać z obiektu "najpóźniej wiosną 2024 r.".

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5