Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Warszawa: Przetarg na zajezdnię Annopol za ponad 300 mln zł. Powstanie w dwa lata

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-01-08 13:45
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa: Przetarg na zajezdnię Annopol za ponad 300 mln zł. Powstanie w dwa lata
wiz. TW
Przed Nowym Rokiem Tramwaje Warszawskie rozpisały przetarg na budowę zajezdni tramwajowej Annopol. Na obszarze blisko ok. 12 ha, który pomieści ponad 150 tramwajów, powstanie ok. 14,25 km torów. Rozbudowany zostanie też układ torowy na ul. Annopol.

Przedmiotem zamówienia, ogłoszonego przed Nowym Rokiem, jest zaprojektowanie i wykonanie zajezdni tramwajowej Annopol. Inwestycja opiera się na dwóch projektach budowlanych – dla zajezdni, przygotowanej przez pracownię Pas Projekt dla Tramwajów Warszawskich i drogi wjazdowej, przygotowanej przez firmę Siblej dla ZMID-u. Wykonawca musi dokonać weryfikacji projektu oraz dla samej zajezdni opracowanie dokumentacji projektowej BIM.

Zajezdnia powstanie na obszarze ok. 11,76 ha i umożliwi stacjonowanie ponad 150 tramwajów o długości do 33 m. W skład obiektów kubaturowych zajezdni wchodzić będą obiekty zaplecza technicznego (w tym hala obsługowa i hala postojowa), technologicznego (w tym budynek myjni i budynek lakierni) i administracyjnego oraz stanowiska specjalistyczne, diagnostyczne i naprawcze. Powstanie 55 torów o długości 14,25 kmtp. Ponadto zrealizowana zostanie budowa drogi dojazdowej do zajezdni, obejmująca przebudowę skrzyżowania ul. Annopol i ul. Inowłodzkiej, a także budowa drogi pożarowej łączącej teren zajezdni z ul. Pawła Włodkowica.

Przebudowany zostanie układ drogowy. Na ulicy Annopol na wysokości Inowłodzkiej zostaną wprowadzone lewoskręty. Pojawi się sygnalizacja. Wybudowany zostanie trzeci tor dla skrętu w Inowłodzką. Wyjazd z zajezdni dla tramwajów będzie możliwy zarówno od centrum, jak i Żerania Wschodniego. Wykonane zostaną perony tramwajowe w ul. Inowłodzkiej, oraz zjazd na pętle tramwajowa Annopol z kierunku północnego.

O wyborze zdecydują cena (60%), doświadczenie personelu generalnego wykonawcy (34%) oraz symulacja budowy w Modelu BIM 4D (6%). Na realizację prac przeznaczono 26 miesięcy.

Szacowana wartość zmówienia to 323,8 mln zł netto. Przewidziano możliwość udzielenia zamówień podobnych o wartości 32,5 mln zł netto, a także opcję – w postaci nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją budowlaną – o wartości 1,6 mln zł.

Układ torowy przy w ciągu ul. Annopol, mat. TW


Układ torowy przed wjazdem do zajezdni, mat. TW


Plan ogólny zajezdni, mat. TW

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawa: Rusza przetarg na budowę zajezdni Annopol

Przestrzeń

Warszawa: Rusza przetarg na budowę zajezdni Annopol

Redakcja 30 grudnia 2020

Zajezdnia na Annopolu z ultranowoczesnym systemem informatycznym

Komunikacja

Zajezdnia na Annopolu z ultranowoczesnym systemem informatycznym

inf. pras., oprac. ms 14 października 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5