Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Warszawa: 10 chętnych na budowę tunelu pod Ursynowem

Dalej Wstecz
Data publikacji:
28-01-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RynekInfrastruktury.pl

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Warszawa: 10 chętnych na budowę tunelu pod Ursynowem
fot. Nomadic Lass, flickr.com
GDDKiA w Warszawie otworzyła oferty w przetargu na budowę zadania A Południowej Obwodnicy Warszawy. Do zamawiającego wpłynęło 10 ofert o wartości od 1,2 mld zł do 2,4 mld zł.

Najniższa oferta należy do firmy Astaldi i ma wartość 1,222 mld zł, z kolei najdrożej prace wyceniło konsorcjum Strabag i Budimex Budownictwo – przeszło 2,43 mld zł. Kosztorys inwestora na to zadanie wynosił 1,614 mld zł, co pokazuje ogromną rozbieżność cenową złożonych ofert.

Poza ofertą konsorcjum ze Strabagiem w roli lidera, budżet zamawiającego przekroczyło pięciu wykonawców. Oferta najniższa stanowi 76% wartości budżetu GDDKiA, natomiast najdroższa przekracza go o około 50%. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej GDDKiA będzie brała pod uwagę cenę (90%) i okres gwarancji (10%).

Pierwszy odcinek POW, którego dotyczyło wspomniane otwarcie ofert, będzie miał około 4,6 km długości i zakłada budowę drogi od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa wraz z tunelem pod Ursynowem. Trasa w miejscu, w którym będzie przechodziła pod linia metra, znajdzie się 20 m poniżej poziomu ulicy. Kolejny, około 6,45-kilometrowy, połączy węzeł Przyczółkowa z węzłem Wał Miedzeszyński. Ostatni odcinek o długości około 7,45 km dotrze do węzła Lubelska i zakłada budowę estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym. Oferty na dwa pozostałe odcinki również otwarto w styczniu.

W ramach realizacji POW na odcinku pomiędzy węzłem Puławska a węzłem Lubelska przewidziana jest m.in. budowa drogi ekspresowej o długości 18,5 km, posiadającej dwie jezdnie po trzy pasy ruchu, tunelu pod Ursynowem, mostu przez Wisłę, estakad nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym, węzłów Ursynów, Przyczółkowa, Wał Miedzeszyński, Patriotów oraz docelowo przewidziano dodatkowy węzeł Czerniakowska Bis, który usytuowany będzie na odcinku pomiędzy węzłami Przyczółkowa i Wał Miedzeszyński.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

DTŚ Wschód zawieszona czy przekreślona?

Przestrzeń

DTŚ Wschód zawieszona czy przekreślona?

Agnieszka Serbeńska 16 lutego 2017

Astaldi: O budowę tunelu pod Ursynowem jesteśmy spokojni

Przestrzeń

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

DTŚ Wschód zawieszona czy przekreślona?

Przestrzeń

DTŚ Wschód zawieszona czy przekreślona?

Agnieszka Serbeńska 16 lutego 2017

Astaldi: O budowę tunelu pod Ursynowem jesteśmy spokojni

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5