Partnerzy serwisu:
Komunikacja

W Białymstoku przetarg na trzy przegubowe autobusy

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
24-03-2015
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
W Białymstoku przetarg na trzy przegubowe autobusy
fot. Świerzaq9, lic. CC BY-SA 3.0przegubowy solaris KPK Białystok
Komunalny Zakład Komunikacyjny w Białymstoku ogłosił przetarg na trzy niskopodłogowe autobusy przegubowe. W jego rozstrzygnięciu cena będzie stanowiła zaledwie 60% wagi oceny oferty.

Przetarg jest o tyle ciekawy, że choć przeważnie w tego typu zamówieniach w Polsce cena nie jest jedynym kryterium, to zwykle ma znaczenie decydujące w 80-90%. Tymczasem w ogłoszonym kilka dni temu zamówieniu istotną rolę odegrają bardzo konkretnie określone wymagania techniczne (20%) oraz wymagania dotyczące gwarancji (również 20%). Oferty można składać do 30 kwietnia.

Białostocki przewoźnik planuje kupić trzy nowoczesne przegubowe autobusy, bo poza sześcioma autobusami Solaris Urbino 18, kupionymi kilka lat temu, reszta tego rodzaju taboru to pięć piętnastoletnich MAN–ów, którym należy się wymiana. KZK Białystok od 18-metrowych autobusów wymaga całkowicie niskiej podłogi, minimalnej pojemności na poziomie 94 pasażerów, w tym 35 na miejscach siedzących. Autobusy powinny mieć miejsca na wózek inwalidzki i wózek dziecięcy, oraz rampę przy co najmniej jednych z czterech drzwi. Wymagany jest też rozbudowany i ściśle określony w warunkach zamówienia system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, składający się z dziewięciu kamer, a także rozbudowany system informacji pasażerskiej.

Istotnym warunkiem stawianym oferowanym pojazdom jest utrzymanie niskiego zużycia paliwa. Średniomiesięczne zużycie paliwa liczone po trzech pełnych miesiącach użytkowania autobusu na ulicach miasta nie może przekraczać 55 dm3/100 km.

Więcej o szczegółach przetargu i pozacenowych kryteriach przeczytasz w Monitorze.


Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Lublin inwestuje w 20 trolejbusów dzięki wsparciu unijnemu

Komunikacja

Lublin inwestuje w 20 trolejbusów dzięki wsparciu unijnemu

Maciej Mikulski 27 maja 2025

Bukowiec: Coraz bliżej zintegrowanego biletu kolejowego

Prawo & Finanse

Wolański: Zbudujmy transport powiatowy od nowa

Prawo & Finanse

Wolański: Zbudujmy transport powiatowy od nowa

Roman Czubiński 05 marca 2024

Zobacz również:

Mielec z ofertą na siedem elektryków

Komunikacja

Mielec z ofertą na siedem elektryków

Przemysław Farsewicz 05 czerwca 2025

Pozostałe z wątku:

Lublin inwestuje w 20 trolejbusów dzięki wsparciu unijnemu

Komunikacja

Lublin inwestuje w 20 trolejbusów dzięki wsparciu unijnemu

Maciej Mikulski 27 maja 2025

Bukowiec: Coraz bliżej zintegrowanego biletu kolejowego

Prawo & Finanse

Wolański: Zbudujmy transport powiatowy od nowa

Prawo & Finanse

Wolański: Zbudujmy transport powiatowy od nowa

Roman Czubiński 05 marca 2024

Zobacz również:

Mielec z ofertą na siedem elektryków

Komunikacja

Mielec z ofertą na siedem elektryków

Przemysław Farsewicz 05 czerwca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij