Partnerzy serwisu:
Mobilność

W autobusach Mobilis zapłacisz kartą lub przez aplikację

Dalej Wstecz
Autor:

inf. prasowa

Data publikacji:
2017-06-08 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

W autobusach Mobilis zapłacisz kartą lub przez aplikację
fot. Mobilis
W dobie Internetu i transakcji bezgotówkowych Mobilis Group wprowadza kolejne udogodnienia dla pasażerów. Wśród nowości pojawiła się możliwość zakupu biletów poprzez aplikację mobilną oraz płatność kartą w autobusach. Innowacje dotyczą zdecydowanej większości połączeń dalekobieżnych przewoźnika, w tym turystycznych kursów sezonowych. Dodatkowo pasażerowie mogą kupić bilet również przez internet.

Innowacyjne rozwiązania

Choć transakcje bezgotówkowe stały się w ostatnich latach standardem dla sporej części społeczeństwa, możliwość płatności kartą w autobusach kursujących na liniach średniodystansowych i dalekobieżnych wciąż jest jeszcze rzadkością na rynku przewozów. Wiele firm przewozowych nie umożliwia nawet zakupu biletów u kierowcy.

Dzięki nowościom wprowadzonym przez Mobilis Group pasażerowie mogą z łatwością kupić bilet z użyciem aplikacji mobilnej lub zapłacić kartą w autobusach. Kompleksowe podejście do komfortu podróży zaczyna się już na etapie opłaty za przejazd. Zgodnie z tą zasadą, możliwość transakcji bezgotówkowych pojawiła się we wszystkich autobusach dalekobieżnych Mobilis Group oraz na większości kursów sezonowych, które od 1 lipca 2017 roku dostępne będą w ofercie firmy.

1/5 biletów przez internet

Przewoźnik wprowadził również ułatwienia dla osób, które chcą swój bilet zakupić wcześniej z użyciem smartfonu lub tabletu. Dzięki aplikacji mobilnej Mobilis Group pasażerowie szybko i wygodnie sprawdzą rozkład jazdy, zapłacą za przejazd, a bilet będą mieć cały czas pod ręką w telefonie.

Jak wynika z danych spółki, około 20% klientów Mobilis Group już w tej chwili decyduje się na zakup biletu przez internet. Na trasach dalekobieżnych odsetek ten sięga nawet 30%, podczas gdy jeszcze kilka lat temu zainteresowanie możliwością nabycia biletu online było znikome. Tak duży wzrost liczby internetowych transakcji był dla nas sygnałem, że warto wprowadzić kolejne udogodnienia ułatwiające naszym pasażerom dokonywanie opłat za przejazd. Dzięki temu cała podróż jest jeszcze bardziej komfortowa, od samego początku do końca, co zawsze było i będzie dla nas priorytetem – powiedziała Magdalena Selder, Dyrektor Marketingu Mobilis Group.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Mobilis: W 2015 r. przewieźliśmy 14 mln pasażerów

Komunikacja

Mobilis: W 2015 r. przewieźliśmy 14 mln pasażerów

Martyn Janduła 23 maja 2016

Mobilis łączy Warmię i Mazury z lotniskiem w Gdańsku

Komunikacja

Mobilis łączy Warmię i Mazury z lotniskiem w Gdańsku

jd/inf. pras. 20 maja 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5