Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Mobilność

Vooom oferuje firmom pakiety mobilności

Dalej Wstecz
Autor:

jd/inf. pras.

Data publikacji:
2019-08-07 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Vooom oferuje firmom pakiety mobilności
fot. Vooom
W tym tygodniu Vooom rozpoczął, z kilkoma wybranymi partnerami biznesowymi, zamknięte testy wypożyczania aut. To pierwszy krok przed wdrożeniem usługi pakietów mobilności, nowoczesnego benefitu pracowniczego dla firm szukających ekologicznych i odpowiedzialnych społecznie rozwiązań. Na nowe funkcjonalności mogą też liczyć użytkownicy indywidualni w Warszawie.

Szerokiemu gronu użytkowników Vooom jest znany jako aplikacja, która na jednej mapie zbiera wszystkie środki komunikacji – usługi współdzielone i transport publiczny – oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów.

Obecnie start-up rozpoczyna zaawansowane testy funkcjonalności dla klientów biznesowych. Usługa „Pakiet Mobilności” umożliwia firmie wykupienie benefitu pracowniczego w trzech prostych krokach: rejestracja konta na platformie Vooom, wpłata abonamentu i udzielenie dostępu pracownikom.

– To zupełna nowość na rynku, bo nikt przed nami w Polsce jeszcze tego nie robił. Zaletą tego rozwiązania jest elastyczność, gdyż użytkownik może przeznaczyć przedpłacone środki na auto na minuty, elektryczny skuter, hulajnogę czy rower miejski – mówi Włodzimierz Łoziński, CEO w Vooom. Firma sugeruje, że w dobie rekordowo niskiego bezrobocia to nowe narzędzie w walce o utrzymanie i zdobycie pracowników.

W tym tygodniu wprowadzono również kolejne udogodnienie dla użytkowników indywidualnych w Warszawie. Nowa funkcjonalność ułatwi życie tym, którzy cenią sobie wygodę i chcą mieć pewność, że nie przegapią swojego tramwaju czy autobusu. Użytkownik Vooom po kliknięciu w wybrany przystanek zobaczy aktualny rozkład jazdy oraz czas przyjazdów najbliższych pojazdów. Dane w aplikacji są podawane na podstawie faktycznej lokalizacji środków komunikacji miejskiej.

W ciągu kilku najbliższych tygodni użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić w niej taksówkę, a czwartym kwartale tego roku – kupić bilet komunikacji miejskiej. Obie funkcjonalności będą w pierwszej kolejności dostępne dla mieszkańców Warszawy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Poznań. ZTM udostępnia dane lokalizacji autobusów i tramwajów

Mobilność

Poznań. ZTM udostępnia dane lokalizacji autobusów i tramwajów

Jakub Dybalski 07 sierpnia 2019

FlixBus wprowadza system rozrywki pokładowej

Mobilność

FlixBus wprowadza system rozrywki pokładowej

Redakcja 02 kwietnia 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5