Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Volvo dostarczy 128 hybrydowych autobusów do Brukseli

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-05-20 12:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa Volvo Buses

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Volvo dostarczy 128 hybrydowych autobusów do Brukseli
fot. Volvo
STIB-MIVB, obsługujące transport w Brukseli, złożył zamówienie na 128 autobusów hybrydowych. Kontrakt zawiera też opcję w postaci obsługi i utrzymania napędu trakcyjnego oraz baterii.

Zakup 128 autobusów Volvo 7900 Hybrid stanowi część umowy ramowej, jaką w 2018 r. STIB-MIVB podpisało z Volvo Buses. Szwedzka firma dostarczyła już 110 pojazdów hybrydowych. Kolejne 128 właśnie zamawianych pojazdów zostanie dostarczonych w 2021 r. Autobusy będą wyposażone w system zarządzania flotą.

–To bardzo inspirujące, że Bruksela i STIB-MIVB kontynuują rozwój zrównoważonego systemu transportu publicznego, nawet w tych trudnych czasach. Zrównoważony rozwój będzie nadal jednym z głównych priorytetów miast, które również będą się rozwijać. Jesteśmy oczywiście niezmiernie dumni z bycia częścią tego rozwoju. Dzięki naszej wysoce zaangażowanej i kompetentnej lokalnej sieci serwisowej zapewniamy najwyższą niezawodność i niezawodność oraz silną obsługę klienta – mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

– Sieć autobusowa w Brukseli rozwija się szybko w dwóch uzupełniających się osiach: transformacja energii z jednej strony i znaczna przeprojektowanie naszych tras w celu dalszego zwiększenia oferty o prawie 30% w ciągu kilku miesięcy. Flota hybrydowa Volvo jest ważnym elementem składowym, który umożliwia STIB sprostanie temu podwójnemu wyzwaniu. Volvo dobrze zapisało się w historii brukselskiej komunikacji w latach 80. i 90. XX w. dzięki serii B59. Z przyjemnością zwiększamy jakość naszych usług i znacznie zmniejszamy wpływ na środowisko dzięki nowej serii Volvo 7900 Hybrid –mówi Renaud de Saint Moulin, starszy wiceprezes ds. systemów transportowych w STIB-MIVB.

Volvo 7900 Hybrid jest napędzany energią elektryczną do prędkości 20 km/h. Przy wyższych prędkościach automatycznie włączany jest mały silnik Diesla. Akumulatory autobusu są ładowane przez energię odzyskaną podczas hamowania, więc nie jest wymagana infrastruktura ładowania. Zużycie paliwa i emisja CO2 są o 25-40% niższe niż w przypadku odpowiedniego autobusu z silnikiem Diesla. Emisje cząstek i tlenków azotu są o 50 procent niższe.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5